انتخاب لباس مجلسی بر اساس فرم بدن

فرم بدن، یکی از مهم ترین و اصلی ترین عامل برای یافتن بهترین مدل لباس است. بهترین مدل لباس مجلسی، مدلی است که بتواند بهترین ویژگی اندام شما را برجسته کند و نقص های شما را بپوشاند. از اصلی ترین و رایج ترین دسته بندی های اندام زنانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندام سیبی: در اندام سیبی، قسمت بالایی تنه بزرگ تر و حجیم تر از قسمت باسن و پا است.
  • اندام گلابی: در این اندام، نیمه پایینی بدن بزرگ تر از نیمه بالایی بوده و قسمت باسن و پا بزرگ تر خواهد بود.
  • اندام ساعت شنی: اندامی که نیمه بالایی و پایینی بدن با یکدیگر مناسب باشند و با کمر باریک از یکدیگر جدا می شود.
  • اندام مستطیلی: در این نوع اندام فریم اصلی بدن باریک بوده و انحنای زیادی ندارد. در نهایت سرشانه ها صاف و در یک راستا با کمر و باسن هستند.

تنوع لباس ها در مزون لباس مجلسی

مزون لباس مجلسی از حیث داشتن آرشیو لباس های مجلسی یکی از بهترین مکان های مشاهده انواع لباس مجلسی است. خانم های خوش سلیقه که به دنبال انتخاب بهترین نوع لباس هستند، می توانند با مراجعه به مزون مدل های مختلف لباس مجلسی را مشاهده کنند و از تنوع موجود لذت ببرند. در مزون های لباس مجلسی اغلب لباس ها قابلیت پرو دارند و می توانند نحوه ایستایی آن را روی بدن با دقت بیشتری بسنجند. برخی افراد سعی می کنند، با مراجعه به پیج اینستاگرام آنلاین شاپ ها تنوع لباس ها را مشاهده و بهترین نوع را انتخاب کنند. اما معمولا نحوه ارسال مرسوله و پرو کردن دو نکته چالش برانگیز خرید لباس مجلسی از آنلاین شاپ است. تنوع لباس مجلسی در مزون های لباس مجلسی به قدری زیاد است که دلتان می خواهد ساعات زیادی را به بازدید از مدل ها اختصاص بدهید.

انتخاب لباس مجلسی جدید

لباس مجلسی جدید زنانه رنج لباس هایی را در بر می گیرد که برای مراسم ها و مجالس رسمی یا نیمه رسمی طراحی و دوخته می شوند. این لباس ها از نظر تنوع رنگ، تنوع دوخت، تنوع سایز و حتی نوع طراحی بسیار چشم گیر و زیبا هستند.انتخاب لباس مجلسی جدید ممکن است کمی دشوار به نظر برسد اما با توجه به نکات زیر کاملا ساده خواهد بود:

  • آشنایی با طرح ها: آشنایی با طرح ها و مدل های لباس مجلسی به شما کمک می کند انتخاب خوبی داشته باشید. اینکه با نام طرح های لباس مجلسی آشنا باشید به شما در یافتن لباس کمک زیادی خواهد کرد. به عنوان مثال لباس های مجلسی طرح دانتل، مرمری یا گلدوزی شده تنها برخی از نام های لباس ها هستند.
  • آشنایی با نوع پارچه: پارچه های مجلسی انواع زیادی دارند و به قدری متنوع هستند که شاید شما سر در گم شوید. اما آنچه شما را به انتخابتان نزدیک می کند، داشتن اطلاعات کافی از نوع پارچه ها است. معمولا خانم ها نوع پارچه لباس را متناسب با نوع مراسم انتخاب می کنند و در مجالسی که اغلب رسمی است، سعی می کنند از لباس های مجلسی با پارچه هایی کرپ استفاده کنند اما برای مراسم هایی با رنگ و بوی جشن اغلب به دنبال مدل های لباس مجلسی جدید با پارچه ژورژت، ساتن و مخمل و حریر هستند.

معرفی مدل های لباس مجلسی پوشیده

برخی بانوان ترجیح می دهند در مجالس با استفاده از لباس مجلسی پوشیده در مراسم ها بدرخشند. گفتنی است که در میان بانوان لباس های مجلسی پوشیده طرفداران زیادی دارند و به همین دلیل هر روز به نوع طراحی آن افزوده می شود. لباس های مجلسی دارای مدل هایی چون کوتاه، بلند، دنباله دار، پولکی، ماکسی، حریر، آستین دار، ساتن، مخمل، پرنسسی و دامن پفی می شود. این نوع لباس ها برای تمامی فصل ها قابل استفاده هستند. از مهم ترین مزیت استفاده از لباس مجلسی پوشیده می توان به نمایش گذاشتن شخصیتی متفاوت از شما اشاره کرد. پوشیدگی به صورت ناخوداگاه باعث افزایش وقار و شکوه ظاهری خواهد شد و می تواند احترام اطرافیان را جلب کند.

لباس های مجلسی انواع متفاوتی دارند و در دنیای مد طرفداران زیادی را به سوی خود می کشانند. مهم ترین ویژگی این لباس ها این است که در حین زیبایی می تواند ظاهری خاص برایتان به ارمغان بیاورد. اما اینکه چگونه لباس شب و مهمانی را انتخاب کنید که بتواند استایل زیبایی از شما به نمایش بگذارد، اهمیت زیادی دارد.

کدخبر: 1015718 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟