لیست راحت ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی

 

بایننس؛ بزرگ‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان

همه کسانی که در حوزه کریپتوکارنسی فعالیت می‌کنند، بدون شک بایننس را می‌شناسند. این صرافی بین‌المللی با داشتن امکانات و خدمات گسترده، همیشه جزو اولین انتخاب‌های اغلب تریدرها است. حجم معاملات بسیار بالا همراه با امنیت فوق‌العاده، از مشخصه‌های اصلی این صرافی هستند.

بایننس در سال 2017 تاسیس شد و تا سال 2024، توانست بخش عظیمی از تراکنش‌های مالی جهان را به خود اختصاص دهد. پشتیبانی بسیار خوب، رابط کاربری قابل درک همراه با بلاک‌چین اختصاصی، همه از مشخصه‌های اصلی بایننس هستند. این صرافی، از بیش از صد رمزارز مشهور و معتبر جهانی پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر، همه با خیال راحت می‌توانند در بایننس معامله کنند. نکته مهم این است که صرافی بایننس با وجود همه مزایای فوق‌العاده خود، هیچ خدماتی به کاربران ایرانی عرضه نمی‌کند. در این شرایط است که باید دیگر گزینه‌ها را هم بررسی کنیم.

کراکن؛ پشتیبانی از انواع معامله‌ها و ارائه خدمات کامل

برای کاربرانی که به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال ساده و با امکانات کامل می‌گردند، صرافی کراکن گزینه جذابی به نظر می‌رسد. این صرافی خارق‌العاده با داشتن بیش از صد رمزارز متنوع و پشتیبانی از 7 ارز فیات، خدمات گسترده‌ای به کاربران خود عرضه کرده است. مهم‌ترین و اصلی‌ترین مشخصه کراکن، امنیت فوق‌العاده آن است که باعث شده تمام سرمایه‌گذاران و تریدرها از امنیت سرمایه خود، کاملا مطمئن باشند.

تنها نکته مهمی که باید راجع به این صرافی بدانید این است که کراکن در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا قرار دارد. به همین خاطر، کاربران ایرانی به‌راحتی نمی‌توانند با این صرافی کار کنند و قبل از آغاز فعالیت خود، به احراز هویت کامل نیاز دارند.

جمینی؛ امنیت فوق‌العاده و پشتیبانی قوی

یکی دیگر از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، صرافی جمینی است. این صرافی در سال 2014 تاسیس شد و در مدت زمان کوتاهی، خود را به‌عنوان یکی از صرافی‌های معتبر، قابل اطمینان و جهانی، معرفی کرد. تعداد ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط این صرافی، کمی بیش از صد کوین هستند، اما همه ارزهای محبوب و مشهور جهانی را می‌توانید در لیست صرافی ارز دیجیتال جمینی بیابید.

نکته بسیار مهمی که به محبوبیت این صرافی کمک کرده، رابط کاربری بسیار ساده و قابل درک آن است. در واقع همه کاربران با هر میزان تجربه کاری در حوزه رمزارزها، به‌سادگی می‌توانند کار خود را در جمینی آغاز کنند. این صرافی با اخذ کارمزد پایین و ارائه خدمات متنوع، در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از ساده‌ترین و در عین حال محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال، تبدیل شود. ناگفته نماند که مرکز این صرافی در آمریکا قرار دارد و درست مثل دیگر مجموعه‌های تجاری و اقتصادی کشور آمریکا، به کاربران ایرانی هیچ خدماتی ارائه نمی‌دهد.

بای بیت؛ کارمزد پایین برای معامله‌های ارز دیجیتال

یکی از نگرانی‌های اغلب کاربران صرافی‌های ارز دیجیتال، پرداخت بخش قابل توجهی از دارایی خود به‌عنوان کارمزد است. با این‌که کارمزدها در نگاه اول چندان زیاد به نظر نمی‌رسند، اما پرداخت مداوم آن‌ها در معامله‌های مختلف، کم‌کم به یکی از بارهای اضافه فعالیت در این دنیا تبدیل خواهند شد. در این شرایط است که بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال با اخذ کارمزد پایین و ارائه خدمات گسترده، می‌توانند توجه تریدرها را به خود جلب کنند.

بای بیت، یکی از این صرافی‌ها است. این صرافی ارز دیجیتال که در سنگاپور قرار دارد، با اخذ کارمزد بسیار منطقی، امنیت خیلی خوب و ارائه قابلیت‌های متنوع، به یکی از بهترین گزینه‌ها برای تریدرهای حرفه‌ای و مبتدی تبدیل شده است. رابط کاربری قابل درک و آسان، دیگر مشخصه مهم این صرافی است. ناگفته نماند که این صرافی ارز دیجیتال نیز برای حفظ منافع خود، همکاری با کاربران ایرانی را مسدود کرده است. در این شرایط، یافتن یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی معتبر و کارآمد، می‌تواند بخش زیادی از مشکلات ما را رفع کند.

والکس؛ خرید و فروش آنی در بازارهای معاملاتی پیشرفته

صرافی ارز دیجیتال والکس با ارائه خدمات متنوع، قابلیت‌های کامل و امکانات پیشرفته، توانست در مدت زمان کوتاهی خود را به‌عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی، معرفی کند. اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که در بدو ورود به این پلتفرم به چشم می‌خورد، رابط کاربری ساده، قاب درک و کاربرپسند است. در واقع همه افراد، حتی کسانی که برای اولین بار قصد فعالیت در دنیای ارزهای دیجیتال را دارند، خیلی سریع و راحت می‌توانند نحوه فعالیت در این صرافی را یاد بگیرند.

خدمات متنوع، کامل و جذاب، دیگر دلیل شهرت و محبوبیت این صرافی هستند. والکس با فراهم‌کردن شرایط معامله P2P، دروازه‌های جدیدی برای ترید کردن را به روی کاربران ایرانی گشود. علاوه بر این، افرادی که به خرید و فروش سریع ارزهای خود نیاز دارند، می‌توانند با استفاده از بخش خرید و فروش آنی، تنها در چند ثانیه ارزهای دیجیتال خود را فروخته و سرمایه خود را به تومان یا دیگر ارزهای معتبر جهانی تبدیل کنند.

 

صرافی ارز دیجیتال

امکان استفاده از کیف پول سرد، امنیت سرمایه همه کاربران را تضمین می‌کند و تریدرها و سرمایه‌گذاران با خیال راحت می‌توانند فعالیت خود را در این دنیای سریع و پیچیده، انجام دهند. فراهم کردن شرایط ساخت انواع بات‌های معامله‌گر، ارائه اعتبار معاملاتی برای فعالیت در دنیای کریپتوکارنسی، پشتیبانی سریع و دقیق همراه با امکان معامله در سه بازار معاملاتی بیت‌کوین، تتر و تومان، همه از مشخصه‌های اصلی والکس هستند. بنابراین اگر از احتمال مسدود شدن حساب خود در صرافی‌های خارجی نگران هستید و به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال جامع، کامل و البته ساده و امن در ایران می‌گردید، بدون شک والکس همان صرافی ایده‌آل برای شما است.

والکس؛ صرافی سریع، راحت و امن برای کاربران ایرانی

تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی، در سال‌های اخیر همیشه با دغدغه مهم یافتن یک صرافی ارز دیجیتال معتبر، امن، کارآمد و البته با رابط کاربری ساده، مواجه بودند. با وجود انواع صرافی‌های معتبر خارجی، احتمال مسدود شدن حساب کاربران ایرانی، یک ترس بزرگ برای همه ایجاد کرده بود. در این شرایط، صرافی‌های معتبر داخلی، وارد عمل شدند. والکس به‌عنوان یکی از بهترین، امن‌ترین و سریع‌ترین صرافی‌های داخلی، ده‌ها خدمات و امکانات برای کاربران خود دارد. امکان فعالیت در انواع بازارهای جهانی، معامله همتا به همتا، کیف پول سرد و ده‌ها قابلیت دیگر، تنها بخشی از مشخصه‌های این صرافی ارز دیجیتال معتبر و امن هستند.

 

کدخبر: 1010228 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟