میز ارتباطات مردمی تأمین اجتماعی و پایگاه سنجش سلامت در مصلی اصفهان برپا شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛در این برنامه که با استقبال نمازگزاران و مردم اصفهان روبرو شد، مرتضی حاجی کاظمی مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان به همراه جمعی از کارشناسان اداره کل و شعبه 3 تامین اجتماعی اصفهان حضور داشتند و به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی به نمازگزاران و مراجعین پرداختند.

مرتضی حاجی کاظمی در این خصوص اظهار داشت: هدف از برگزاری این میز ارتباطات مردمی و پایگاه سنجش سلامت، ایجاد فرصتی برای دیدار چهره به چهره با مردم و پاسخگویی به سوالات و مشکلات آنان در زمینه‌های مختلف مرتبط با تامین اجتماعی و سلامت بود.

تامین 2وی افزود: در این برنامه، کارشناسان اداره کل تامین اجتماعی به ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص تعهدات بلندمدت، کوتاه‌مدت، مستمری‌ها، از کارافتادگی، غرامت دستمزد، بیمه بیکاری، و سایر خدمات سازمان تامین اجتماعی به مراجعین پرداختند. همچنین در کنار این میز، پایگاه سنجش سلامت نیز توسط مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان برپا شده بود و خدمات رایگان سنجش سلامت به نمازگزاران و مراجعین ارائه شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان همچنین از همکاری و استقبال خوب نمازگزاران و مردم اصفهان از این برنامه قدردانی کرد و گفت: این اداره کل و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اصفهان همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات باکیفیت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به  نیازها و مطالبات بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و مردم گرامی پاسخ دهد.

تامین 2حاجی کاظمی در این برنامه به صورت چهره به چهره با مردم دیدار و به درخواست های ایشان رسیدگی کرد. مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان در خصوص این درخواست ها گفت: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا در اسرع وقت به این درخواست ها رسیدگی کنیم و مشکلات مردم را حل نماییم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 992160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟