آغاز دور جدید افتتاح پروژه‌ها در شهر با ۱۵ پروژه در مجتمع گردشگری صفه

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده با اشاره به برگزاری هفته فرهنگی اصفهان اظهارکرد: در هفته فرهنگی اصفهان برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف از بعدازظهر تا پاسی از شب در اماکن عمومی از جمله کوه صفه، میدان امام (ره) و محور چهارباغ در حال برگزاری است.

او افزود: همچنین برنامه هایی در محلات، فرهنگسراها، میادین و میدانچه‌های شهر در حال برگزاری است و گردشگرانی از سایر شهرها و میهمانانی از خارج کشور برای حضور در برنامه‌های مورد علاقه خود به اصفهان آمده‌اند که امیدواریم همه بتوانند از این برنامه‌های متنوع و جذاب بهره‌مند شوند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری در سال گذشته هر دو هفته یک‌بار در هر منطقه پروژه‌های آماده بهره‌برداری را افتتاح و تحت عنوان «به احترام مردم اصفهان» تقدیم شهروندان می‌کرد، ادامه داد: از دوشنبه هفته جاری زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان با بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور و ۱۵ پروژه خدماتی گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه آغاز می‌شود که امیدوارم شهروندان در این برنامه حضور یافته و از این فضای زیبا لذت ببرند.

او همچنین ضمن گرامیداشت روز شوراها خاطرنشان کرد: تشکیل شوراها اتفاق خوبی در کشور بود که موجب ایجاد جهش در مدیریت شهری و رشد فزاینده‌ شهرها شد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 992101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟