اتاق بازرگانی محصولات فن‌آوارانه را به عرصه تجاری می‌رساند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ رسول بخشی دستجردی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نمایشگاه فن‌نما نمایش فن است. حضور صنایع، استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران از نقاط قوت این نمایشگاه است.

وی افزود: استعداد جوانان ایرانی در بخش فناوری و تولید بسیار است. صنایع باید از توانایی جوانان بهره ببرند و از دانش شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ایران هشت درصد منابع جهان را در اختیار دارد؛ اما همچنان در تولید ضعف داریم. ازآنجایی‌که فناوری مرحله پیش از تولید است با پیشرفت در آن، خط تولید کشور نیز توسعه می‌یابد.

بخشی ادامه داد: توسعه فناوری و خط تولید مستلزم ایجاد مقررات و قوانین مناسب است که مجلس شورای اسلامی باید با مشورت صاحبان فناوری قانون‌گذاری کند.

وی در خصوص عملکرد اتاق بازرگانی در نمایشگاه فن‌نما گفت: اتاق بازرگانی محصولات فن‌آوارانه را به عرصه تجاری می‌رساند. فناوری نیاز به پرورش در محیط آزمایشگاهی دارد که اتاق بازرگانی بستر این کار را ایجاد می‌کند.

رسول بخشی بیان کرد: اتاق بازرگانی میان محیط خارجی و آزمایشگاهی ارتباط برقرار می‌کند و می‌تواند تولیدات فناورانه آزمایشگاه را به بازار وصل کند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1049509 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟