فرصت ویژه تحویل موتورسیکلت‌های رسوبی در اصفهان/هشدار جدی دادستان به کارگروه نظارت وسایل نقلیه!

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سید محمد موسویان دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جلسه تعیین تکلیف و بررسی موضوع فروش و اوراق موتورسیکلت‌های رسوبی با انتقاد از وضعیت موجود در برخی از پارکینگ‌های استان گفت: متأسفانه هنوز تعدادی از موتورسیکلت‌ها رسوبی تعیین تکلیف نشده و لازم است دستگاه‌های متولی و اجرایی در اسرع وقت اقدامات لازم را معمول و گزارش آن را به دبیرخانه معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان ارسال کنند.

وی با بیان اینکه تا کنون 11 هزار موتورسیکلت رسوبی تعیین تکلیف و از رده خارج شده‌ اظهار کرد: تا 20 روز آینده بیش از 8 هزارموتور سیکلت رسوبی با هدف صیانت از حقوق عامه تعیین تکلیف و از رده خارج خواهد شد و دستگاه‌های متولی باید به صورت جهادی در این حوزه فعالیت داشته باشند تا مانع از تضییع حقوق عامه و بیت‌المال شود.

موسویان در ادامه تأکید کرد: پلیس راهور باید لیست تمام موتورسیکلت ها و خودروهای فرسوده و غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصا و تفکیک کرده و با قید فوریت اقدامات لازم را جهت تعیین تکلیف آن اجرا کند .

دادستان مرکز استان همچنین با هشدار به اعضای کارگروه نظارت وسایل نقلیه توقیفی گفت: ترک فعل و اهمال در این حوزه پذیرفتنی نیست و دستگاه قضایی در این خصوص برخورد قاطع و قانونی خواهد داشت.

این مقام قضایی در پایان از مردم خواست: در صورت داشتن خودرو و موتور سیکلت توقیفی با در دست داشتن مدارک لازم به مراجع انتظامی مراجعه کنند تا هرچه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف و ترخیص وسایل نقلیه توقیفی آنها اقدام شود.

کدخبر: 1044606 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟