این حادثه مسافرت خانواده اصفهانی را تلخ کرد! + عکس

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمد شریعتی با اشاره به حادثه آتش سوزی با بیان اینکه این آتش سوزی در طبقه دوم منزل مسکونی واقع در خیابان هشت بهشت اتفاق افتاده بود، اظهار کرد: بلافاصله بعد از اعلام حادثه آتش نشانان از ایستگاه های شماره ۵ و ۴به همراه رئیس ایستگاه ۷سرآتشیار نصیری به محل حریق اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان ابراز کرد:آتش نشانان پس از رسیدن در محل با سرعت عمل بالا و در همان لحظات ابتدایی کانون حریق را که از اتاق خواب طبقه دوم منزل مسکونی ساختمان سه طبقه شروع شده بود را شناسایی و درب ساختمان را باز و  حریق مذکور را اطفاء کردند و از گسترش آتش و سرایت  به دیگر نقاط جلوگیری به عمل آوردند.

حریق2وی اضافه کرد: ساکنان واحد مذکور بعلت مسافرت منزل خود را ترک کرده بودند و خوشبختانه این حریق خسارت جانی نداشت. همچنین علت آن نیز در دست بررسی می باشد.

شریعتی در پایان به شهروندان توصیه کرد: همواره پیش از ترک منزل خصوصا برای مسافرت و بمنظور گریز از حوادث احتمالی نکات ایمنی را رعایت و وسایل الکتریکی را از پریز خارج و شیر اصلی  گاز شهری را قطع نمایند تا در زمان عدم حضور در منزل یا محل کار حوادثی مانند قطع و وصل شدن برق یا نشت گاز علتی برای آتش سوزی و از بین رفتن محل وسایل آنها نشود.

کدخبر: 1036453 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟