اولین ایستگاه شارژ سریع خودروی برقی در مجتمع گردشگری صفه راه اندازی شد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سعید ساکت در جلسه تفاهم‌نامه همکاری شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان و مجتمع خودروسازی آرین با اعلام این خبر گفت: طرح اجرای نخستین مجموعه شارژ سریع خودرو در شرکت توسعه سیاحتی عملیاتی و اولین محموله جایگاه شارژ از طرف گروه سرمایه گذار به شرکت توسعه تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه پس از آماده سازی موقعیت اجرای طرح، اولین ایستگاه شارژ خودروی برقی در استان اصفهان به زودی در اختیار دوستداران محیط زیست قرار می گیرد، افزود: همچنین هفته گذشته دو نسل جدید از خودروهای برقی شرکت آرین برای بررسی زمینه‌ای خدمات رسانی به جای خودروهای با پایه مصرف بنزین به پهنه گردشگری صفه وارد شد تا فرایند کارشناسی دقیق استقرار جایگاه‌های سوخت به شکل عملی اجرایی شود.

مدیرعامل شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان با بیان اینکه جانمایی‌های ابتدایی برای اجرای این طرح انجام شده است، گفت: شرکت توسعه سیاحتی سپاهان توجه به توسعه خدمات تفریحی و گردشگری در کلانشهر اصفهان را مدنظر دارد و بر مبنای الگوی عملیاتی شرکت و در کنار استانداردسازی و بهینه‌سازی مجموعه‌ها، توسعه ظرفیت‌ها را در دستور کار قرار داده است.

مدیر عامل مجتمع خودروسازی آرین نیز با اشاره به راه‌اندازی ۴ نمایندگی برند مطرح خودروسازی برقی بیان کرد: با واردات در مرحله اول، به‌طور همزمان راه‌اندازی خطوط تولید بزرگترین شهرک هوشمند خودرو برقی در استان اصفهان را پیش خواهیم برد تا در آینده‌ای نزدیک آن را به بهره‌برداری برسانیم.

سید محمد روح الامین خاطرنشان کرد: همراهی شرکت هوشمند شهر از شرکت‌های زیر گروه مجتمع خودروسازی آرین جهت طراحی، تولید و احداث ایستگاه‌های شارژ سریع یک دستاورد ملی به حساب می‌آید.

به گفته وی، فعال‌سازی انواع خودروی برقی و افزودن خودروهای تاکسی به ناوگان حمل‌ونقل شهری از اهداف اجرای این طرح است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1034614 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟