تشریح ماموریت‌های شهرداری اصفهان در مراسم‌های اربعین حسینی (ع)

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با اشاره به آغاز برگزاری سیزدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری از 17 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان اظهار کرد: نمایشگاه جامع مدیریت شهری یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خدمات شهری در سطح کشور به‌شمار می‌رود که در این دوره میزبان مدیران، معاونان خدمات شهری کلان‌شهرها و مدیران عامل سازمان‌های آتش‌نشانی کلان‌شهرهای کشور است.

وی با اعلام اینکه سی‌وهشتمین افتتاحیه پروژه‌های شهرداری اصفهان با عنوان «به احترام مردم اصفهان» به پروژه های منطقه ۲ اختصاص دارد، ادامه داد: در این برنامه که در هفته جاری برگزار می شود، بازار روز کوثر و بازار روز میوه افتتاح خواهد شد. همچنین یک پدیده جدید با عنوان «خودپرداز میوه» برای ارائه خدمات در معابر و میادین اصلی شهر افتتاح می‌شود تا افرادی که احتیاج به بسته‌های آماده میوه دارند، از این دستگاه استفاده کنند.

خدمت رسانی ستاد اربعین شهرداری اصفهان در شهر کربلا و مرز چذابه دیگر موضوع مورد اشاره شهردار اصفهان بود که درباره آن گفت: برای ایام اربعین حسینی(ع) دو مأموریت به شهرداری اصفهان محول شده است. اداره مرز چذابه که زائران غیر ایرانی از آن وارد عراق می‌شوند به شهرداری اصفهان سپرده شده و از ماه‌ها پیش، نیروهای شهرداری در آنجا مستقر شده اند. همچنین استانداری خوزستان زمینی را به شهرداری تحویل داد که به این منظور دیوارکشی و آماده شده است.

وی ادامه داد: مأموریت دوم شامل مدیریت نظافت ۲۵ درصد از خیابان ها و معابر شهر کربلا است. به همین دلیل، از سایر شهرداری‌های استان در زمینه تأمین منابع انسانی و تجهیزات کمک گرفتیم.

قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: سال گذشته که توفیق بازدید از ستاد اربعین شهرداری در کربلا را داشتم، شهردار کربلا از نحوه خدمت‌رسانی شهرداری و خادمان اعزامی از اصفهان بسیار راضی بود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1028991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟