اعزام ۴۰ اتوبوس و ۱۰۰ راننده به مرز مهران برای جابجایی زائران اربعین حسینی(ع)

به گزارش رکنا از اصفهان؛ داوود بحیرایی با اعلام این خبر گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان در ایام محرم امسال با 2 هزار و 378 دستگاه اتوبوس به هیئت‌های مذهبی خدمت رسانی کرد و هرشب ۱۰۰ دستگاه اتوبوس با تخفیف ۹۳.۵ درصد را در اختیار آنها قرار دارد.

وی با اشاره به خدمت رسانی این شرکت در ایام اربعین حسینی(ع) افزود: ۱۰۰ نفر از کارکنان شرکت و ۴۰ دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از اصفهان به مرز مهران اعزام می شوند که مأموریت اصلی آن‌ها، سرویس‌دهی در مرز مهران حدفاصل پارکینگ‌ها تا نقطه صفر مرزی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان از برگزاری مراسم بدرقه کارکنان این شرکت به مرز مهران در روز بیستم مردادماه خبر داد و گفت: پس از اتمام مراسم اربعین و ابلاغ اتمام مأموریت توسط وزارت کشور، اتوبوس‌ها با توجه دستورالعمل پلیس راهور خالی و بدون مسافر از مرز مهران به سمت اصفهان بازمی‌گردند.

وی با بیان اینکه تلاش می شود در ایام اربعین خللی در روند سرویس‌دهی ناوگان در داخل شهر ایجاد نشود، اظهارکرد: شهروندان می توانند پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ با ما در میان بگذارند تا کارشناسان اتوبوسرانی پاسخگوی آن‌ها باشند.

کدخبر: 1028355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟