صدور 43 اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای آلاینده شهرستان کاشان در سال 1403

به گزارش رکنا از اصفهان؛ الهیار دولتخواه رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان، ضمن اعلام خبر صدور 43 فقره اخطاریه زیست محیطی از ابتدای امسال تاکنون برای واحدهای آلاینده این شهرستان، افزود: از ابتدای امسال ۲۲۰ مورد بازدید و پایش نیز از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی سطح شهرستان  صورت گرفت و به منظور کنترل فنی آزمایشگاه معتمد در سطح شهرستان  ۱۰۰ مورد گزارش عملکرد آزمایشگاه معتمد تهیه شد.

وی با بیان اینکه در این مدت به صورت مستمر بازدید از سیستم‌های پایش لحظه‌ای منابع زیستی انجام شده است، افزود: در پایش و نمونه‌برداری‌های منابع آب و خاک واحدهای مشمول خوداظهاری از ابتدای سال 1403، موردی از رعایت نکردن استانداردهای محیط زیست نبوده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان  درخصوص تخلفات شکار و صید ابراز داشت: ۱۷ نفر از متخلفین شکار و صید از ابتدای امسال تا کنون در این شهرستان دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند. از این افراد تعداد یک قبضه اسلحه غیر مجاز و ۳ قبضه اسلحه مجاز همراه با ادوات شکار و صید کشف و ضبط گردیده است .

وی در پایان گفت: در راستای حفاظت از محیط زیست شهرستان  امسال در مجموع ۲۶ پرونده تخلفاتی شامل تخلفات ناشی از آلایندگی های زیست محیطی و تخلفات شکار و صید تشکیل شده است.

کدخبر: 1028128 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟