معاون استاندار: سهولت در اعزام زائران اربعین حسینی، اولویت نخست استان اصفهان است

به گزارش رکنا از اصفهان؛ محمدرضا جان‌نثاری در ستاد اربعین استان ضمن تسلیت شهادت مجاهد سرافراز اسماعیل هنیه، بیان کرد: با برکت خون شهیدان نظام اسلامی انتقام سختی را از رژیم جعلی و غاصب صهیونسیت خواهد گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در خصوص نرخ کرایه اعزام زائرین اربعین حسینی، ادامه داد: در این باره براساس نرخ اعلام شده ملی تصمیم‌گیری خواهیم کرد و نکته مهم این است که ناوگان موجود باشد و امر اعزام زائران با سهولت انجام شود.

وی ادامه داد: در کشور بایستی یک گفتمان واحد داشته باشیم تا دچار حواشی نشویم، از این رو بر اجرای تصمیم ملی تأکید داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: لیست اقلام ممنوع الخروج بالأخص دارو به صداوسیما ارائه و به خوبی اطلاع رسانی شود.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: مواکب در اعزام دارو در چارچوب تصمیمات ستاد اربعین و ضوابط قانونی اقدام کنند تا دچار مشکل نشوند، در خصوص انتقال دارو جمعیت هلال احمر محور است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان بیان کرد: مجوز حضور کادر درمان توسط دانشگاه علوم پزشکی و جمعیت هلال احمر مدیریت و ساماندهی شود.

جان‌نثاری ضمن تأکید بر بیمه خادمان مواکب، گفت: بیمه خادمان، تجهیزات و … در عراق به ستاد اربعین کشور منعکس و پیگیری شود.

وی اظهار کرد: فرودگاه اصفهان نیز سقف پرواز عتبات را افزایش دهند و امکان سفر هوایی برای مردم فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: همایش مواکب با حضور حداکثری آنها و با برگزاری میز خدمت توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شود.

وی متذکر شد: در خصوص تخصیص ارز با ستاد اربعین ملی مکاتبه شود و نیاز مواکب به صورت جامع در نظر گرفته شود.

کدخبر: 1026689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟