ضرورت توسعه حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری در منطقه مرکزی و گردشگرپذیر یک

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین حق‌شناس ضمن بازدید از پروژه‌های ترافیکی منطقه یک شهرداری اصفهان دراین باره گفت: تمامی تلاش بخش های مختلف شهرداری اصفهان در ماه‌های اخیر، در راستای بازگشایی قطعه آخر خیابان صاحب روضات قرار گرفته که در حال حاضر تحت تصرف کارگاه مترو قرار دارد.

وی از برگزاری جلسات متعدد با مدیران شهری از جمله مدیرعامل قطار شهری و پیمانکار پروژه خبر داد و افزود: روند تکمیل پروژه در سه شیفت کاری در حال انجام است و طبق زمان‌بندی، تا مهرماه سال جاری مسیر ورود و خروج این خیابان بازگشایی می شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان، احداث پل صاحب روضات، ایمن‌سازی و تعریض بزرگراه شهید خرازی را از مجموعه اقدامات ترافیکی واقع در منطقه یک عنوان کرد و گفت: تاکنون پنج گلوگاه ترافیکی در این منطقه مرتفع شده است که نقش مهمی در روان‌سازی ترافیک خواهد داشت.

حق شناس شهرداری اصفهانوی با اشاره به شرایط ویژه منطقه یک از حیث مرکزیت و گردشگرپذیری خاطرنشان کرد:  ۷۴ درصد از مهمان‌پذیرها و ۲۴ درصد از هتل‌های شهر در این منطقه واقع شده و لذا حمل‌ونقل عمومی و پیاده‌محوری در این منطقه اهمیتی دوچندان دارد.

حق‌شناس با اشاره به ضرورت ایجاد پارکینگ در خیابان شمس‌آبادی گفت: فضاهای مدارس و ادارات دولتی در بعدازظهرها و روزهای تعطیل یک ظرفیت بالقوه است که باید در راستای رفاه و آسایش مردم مورد استفاده قرار گیرد.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1014454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟