برگزاری ۱۷ ایده‌کاپ در دبیرخانه شهر خلاق اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ امیرحسین شریعتی با بیان اینکه یکی از شاخص‌های ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، به کارگیری ایده های خلاقانه و نوآورانه در روند فعالیت های مدیریت شهری است، گفت: در دبیرخانه شهر خلاق بخش نخست فعالیت دبیرخانه نظام پیشنهادها، پیشنهادات شهروندان و پرسنل شهرداری ارزیابی شده و در صورت تایید نهایی، به منظور بهبود فعالیت‌های مدیریت شهری به حوزه مربوطه ارسال می شود.

وی افزود: ذیل دبیرخانه نظام پیشنهادها، رویدادهایی مبتنی بر فرایند نوآوری باز با عنوان ایده کاپ تعریف و تاکنون 17 دوره آن برگزار شده است.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه آخرین ایده‌کاپ «به فکر تخت‌فولاد باش» نام دارد، گفت: با برگزاری این ایده کاپ حدود ۲۰۷ ایده با محوریت شناخت بهتر تخت فولاد، گردشگری در تخت فولاد و ارائه بهتر این مجموعه فرهنگی، تاریخی از شهروندان دریافت شده است تا ضمن بهره مندی از بهترین ایده ها، صاحبان ایده های برتر مورد تقدیر قرار گیرند.

به گفته وی، سایر بخش های شهرداری اصفهان همچون منطقه 15 ، سازمان عمران و سازمان مدیریت پسماند نیز برای برگزاری ایده کاپ هایی با موضوعات مرتبط اعلام آمادگی کرده اند.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1012892 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟