پلیس، شهرداری و آموزش و پرورش دور میز ستاد مهر 1403

به گزارش رکنا از اصفهان؛ حسین حق‌شناس با اعلام این خبر گفت: ستاد مهر ۱۴۰۳ با اهدافی همچون ایجاد هماهنگی بین‌بخشی و استفاده از تمامی ظرفیت شهرداری، پلیس راهور و آموزش و پرورش برای کاهش مشکلات ترافیکی، بهبود عبور و مرور و ارتقای خدمات آغاز به کار کرد.

او راه‌اندازی سامانه «سفیر مهر» را یکی از اقدامات شاخص معاونت حمل‌ونقل و ترافیک جهت ساماندهی وضعیت سرویس مدارس دانست و افزود: این سامانه به‌عنوان منبع جمع‌آوری اطلاعات، برنامه‌ریزی برای حجم بالای سرویس‌دهی به دانش‌آموزان را تسهیل می‌کند و در ارتقای کیفیت خدمت رسانی به متقاضیان نقش بسزایی دارد.

حسین حق شناس شهرداری اصفهانمعاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار اصفهان ارائه سرویس‌های ویژه اتوبوسرانی به مدارس پرتراکم با مبدا و مقصد مشترک را امکان‌پذیر دانست و گفت: با توجه به ظرفیت‌ شرکت واحد اتوبوسرانی، مدیران مدارس می‌توانند در جابه‌جایی و انتقال دانش‌آموزان نقش موثرتری داشته باشند.

او اجرای کامل طرح شناورسازی ساعت فعالیت ادارات و تفکیک ساعت فعالیت مقاطع مختلف مراکز آموزشی را از راهکارهای علمی و کارآمد در مدیریت ترافیک عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با هماهنگی استانداری اصفهان نسبت به اجرای این طرح به‌صورت گسترده در محدوده مرکزی شهر اقدام کنیم.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1009333 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟