نشست سازمان های مردم نهاد شهرستان هشترود به ریاست پاشائی فرماندار این شهرستان برگزار شد

‍به گزارش رکنا از هشترود؛ پاشائی فرماندار این شهرستان در  جلسه سازمان های مردم نهاد  با تشریح اجمالی سیاست های دولت مردمی در حوزه تحقق عدالت اجتماعی و اقتصادی و توجه ویژه دولت به سمن ها، از سازمان های مردم نهاد به عنوان بازوان توانمند شهرستان نام برد و خواستار تاسیس سمن های جدید با توجه به نیاز های جامعه از جمله در زمینه مسائل اجتماعی، کشاورزی و دانش بنیان شد.

فرماندار شهرستان هشترود با قدردانی از همت عالی مدیران سازمان های مردم نهاد شهرستان،که بدون توقع و چشم داشت، با روحیه ای ایثارگرانه در خدمت جامعه هستند، نقش این تشکل ها را در ارکان مختلف اجتماع ستود.

.

پاشائی سمن ها را سرمایه های بزرگ اجتماعی دانست و بر نقش آفرینی آنان در جامعه تاکید کرد و افزود: لازم است سمن ها به ارائه راهکارهای عملی در استفاده حداکثری از فرصت ها و آسیب شناسی های لازم در زمینه ضعف ها اقدام کنند.

وی  با اشاره به بیان اجمالی توطئه های دشمنان، گفت: سازمان های مردم نهاد می توانند با ترویج گفتمان سازی و گفتگوهای چهره به چهره به صورت اقناعی با حضور مردم و مسئولین بالاخص جوانان بیش از پیش در جهاد تبیین تاثیرگذار باشند.

 فرماندار شهرستان هشترود خواستار ایجاد تحول در عملکرد و شیوه کار سمن ها شد و بر فعالیت سمن ها به صورت دانش محور،ایده محور و شفاف تاکید کرد.

وی از سازمان های مردم نهاد خواست جهت جلوگیری از آسبیهای اجتماعی به صورت علمی، تحقیقی و تحلیلی در کاهش این آسیب ها در کنار مردم و مسئولین شهرستان باشند.

لازم به ذکر است در این نشست، مدیران سمن ها به ارائه گزارش عملکرد و طرح دیدگاه ها و پیشنهادها پرداختند.

پاشائی در آخر ضمن قدردانی از فعالیت های ارزشمند سازمان های مردم نهاد شهرستان بر بصیرت افزایی و آگاهی بخشی بیش از پیش، برای دفع توطئه های دشمنان تاکید کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

کدخبر: 954923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟