آذربایجان شرقی جزو استان های برتر کشور در حوزه پدافند غیرعامل

به گزارش رکنا از هشترود ؛ بیگ در جلسه شورای اداری و پدافند غیر عامل در هشترود با بیان اینکه قرارگاه مردم‌محور برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی تشکیل شد گفت: همکاری و تعامل نزدیک و فشرده با دستگاه‌های اجرایی دولتی و غیردولتی و نیز نهاد‌های نظامی و غیرنظامی جزو اولویت‌های اداره کل پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی است.

 وی  گفت: بر همین اساس سیاست‌های ابلاغی با تعاملات لازم به دستگاه ارایه و عملیاتی می‌شود و انتظار می‌رود این ابلاغیه‌ها جدی گرفته شود.

مدیر کل پدافند غیر عامل استان  آذربایجان‌شرقی  ادامه داد:  قرارگاه سایبری  یکی از پنج قرارگاه پدافند غیرعامل آذربایجان شرقی همراه با قرارگاه‌های شیمیایی، پرتوی، زیستی و مردم محور است که هم اکنون فعال‌تر شده و با قدرت و هماهنگی با دانشگاه‌های مختلف استان به رسالت‌های محوله عمل می‌کند.

دامداری های داخل شهر جمع آوری شود

 پاشائی فرماندار شهرستان هشترود هم در این جلسه  خواستار تکمیل پروژه ناقص چند ساله فاضلاب مدرن شهری و لایروبی اساسی رودخانه آغبلاغ چایی و سراسکند چایی شد و گفت: متاسفانه فاضلاب‌های خانگی شهر هشترود به رودخانه وسط شهر ریخته می‌شود که علاوه بر بوی تعفن موجب بروز برخی بیماری‌ها می‌شود و باعث نارضایتی مردم شده است.

وی گفت: متاسفانه از آب این رودخانه کشاورزان پایین دست برای آبیاری صیفی‌جات و کشاورزی استفاده می‌کنند.

 پاشائی بر جمع آوری دامداری‌ها از داخل شهر تاکید کرد.

اسماعیل رحیمی / هشترود 

 

 

 

 

 

کدخبر: 942673 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟