بهره برداری از 311 پروژه استان یزد در هفته دولت/ 1800 مسکن نهضت ملی واگذار می شود

به گزارش خبرنگار رکنا از یزد، محمدجواد ابوالحسینی در جمع خبرنگاران این پروژه ها را شامل 450 ریزپروژه عنوان کرد و افزود: اعتبار اجرای این پروژه ها  26 هزار و 700میلیارد تومان است که بیش از 23 هزار میلیارد تومان آن در حوزه اقتصادی است.

وی از مهم ترین پروژه های استان در هفته دولت به بهره برداری از 1800 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود:  تکلیف استان یزد در طول 4 سال برنامه دولت ساخت 54 هزار مسکن بود که با اقداماتی که صورت گرفت 69 هزار متقاضی واجد شرایط شناسایی شده و در حال حاضر زمین برای همه متقاضیان تامین شده است.

وی با اشاره به تمرکز استان به ویلایی سازی و نیمه تمام برای تسریع در بهره برداری گفت: 400 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تاکنون به متقاضیان واگذار شده است.

ابوالحسینی چالش های اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان را تامین منابع مالی، نیروی انسانی و ظرفیت مالی متقاضیان اعلام کرد و افزود: این چالش ها در شورای مسکن در حال پیگیری است . 

وی همچنین اعلام کرد: استان یزد در بخش تامین زمین قانون طرح جوانی جمعیت با فاصله، در جایگاه  اول کشور قرار داد و مشمولان طرح تا پایان سال تامین می شود.

یزد/ سمیه گلابگیریان

کدخبر: 918499 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟