به گزارش خبرنگار رکنا از گرگان، سرهنگ علی تجری امروز در نشست خبری به مناسبت هفته خبرنگار با اشاره به آثار نامطلوب حضور این افراد در گرگان، گفت: افزایش سرقت ها، صدمه به امنیت روانی جامعه و زشت کردن چهره شهر  و همچنین بروز مشکلات عدیده برای اهالی مناطق از جمله مشکلات تداوم حضور این افراد در جامعه است.

وی افزود، نیروی انتظامی  آمادگی لازم را دارد که ظرف ۷۲ ساعت تمامی معتادان را جمع آوری و تحویل کمپ های ترک اعتیاد دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان اظهار کرد، در وضعیت فعلی که معضلات زیادی هم وجود دارد شاید بهترین کار تمکین به مصوبه تشخیص مصلحت نظام است و همه دستگاه های متولی نیز باید با همه توان و ظرفیت به میدان بیایند و حمایت از مراکز درمانی ترک اعتیاد خصوصی نیز باید در اولویت باشد.

سرهنگ علی تجری  اضافه کرد، در این میان دستگاه های خدمات رسان باید برای جمع آوری و ساماندهی معتادان به ویژه معتادان متجاهر اقدام ویژه داشته باشند چون طبق گزارش ها ۹۰ درصد سرقت های خرد شهرستان توسط معتادان انجام می شود.

سرهنگ تجری در پایان از عموم شهروندان خواست تا طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش‌های خود را در زمینه محل تجمع معتادان متجاهر به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به درخواست‌های آنان دراین زمینه رسیدگی شود.

کرامتی /گلستان

کدخبر: 810959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟