برگزیدگان دومین جشنواره رسانه‌ و تامین اجتماعی در قم معرفی شدند

به گزارش رکنا از قم، آیین اختتامیه دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی با عنوان " تامین اجتماعی برای همه اعضای خانواده " صبح روز شنبه در سالن جلسات اداره کل تامین اجتماعی استان با حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم و برگزیدگان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

این رخداد رسانه‌ای برای دومین سال پیاپی با ابتکار اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل و با هدف معرفی خدمات وتعهدات سازمان تامین اجتماعی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی برگزار شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم در حاشیه این آیین از برگزاری دومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه ای کشور نام برد و گفت: دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با شعار « تأمین‌اجتماعی برای همه اعضای خانواده » با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار گردید.

محمد عاشوری افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین اجتماعی، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را بررسی کند.

دبیر دومین جشنواره استانی رسانه و تامین اجتماعی در قم نیز در این مراسم با اشاره به مراحل کار در این جشنواره تصریح کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان و با حضور خبره ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.

محمد تلخابی تصریح کرد: بیش از 220 اثر از 35 رسانه ملی و استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت 50 اثر توسط داوران، شایسته داوری شناخته شدند و 10 اثر  به عنوان اثر برتر معرفی و انتخاب گردیدند و 16 اثر نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

وی گفت: برخی آثار ارسالی با رشته ای که انتخاب شده بود همخوانی نداشتند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان اظهار داشت: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه دومین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی هشتم خرداد سال 1401 تا 18 تیرماه 1401 در رسانه‌ها منتشر شده بودند در این دوره از جشنواره می‌توانستند شرکت کنند.

نظری/ قم 

 

کدخبر: 804729 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟