غافلگیری سارق مغازه های لاهیجان

به گزارش رکنا از رشت، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، با بیان اینکه پیشگیری از وقوع سرقت از اهداف و اولویت‌های اصلی پلیس است، اظهار داشت: اجرای برنامه های آموزش همگانی، استفاده از تجهیزات به روز و پیشرفته و همراهی مردم ، سه ضلع اصلی برنامه های پلیس در رسیدن به این هدف است.

وی با اعلام اینکه در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان لاهیجان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی صحنه های وقوع سرقت و استفاده از شگردهای پلیسی، یک متهم سابقه دار را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به 10 فقره سرقت از مغازه ها اعتراف کرد، ادامه داد: سارق 42 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی عدم رعایت هشدار های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت را یکی از علل اصلی تشکیل این گونه پرونده‌ها عنوان کرد و اذعان داشت: مردم با رعایت هشدارها و بالا بردن سطح آگاهی خود می توانند در پیشگیری و کاهش سرقت ها نقش مهمی داشته باشند.

رشت /مرجان گودرزی 

کدخبر: 754560 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟