ایجاد زیرساخت گسترده لجستیک در هلدینگ دکا

به گزارش رکنا از اصفهان؛ هومن پشنگیان مدیرعامل هلدینگ دکا در این رویداد در پنل تخصصی” لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک” دیدگاه‌های خود را با متخصصان این حوزه مطرح کرد.

وی درخصوص تشکیل زنجیره ارزش در هلدینگ دکا گفت: در دو سال گذشته تلاش کردیم تمام فرآیندهای لجستیکی را به‌صورت یکپارچه و منسجم در یک زنجیره ارزش تجمیع کنیم.

پشنگیان ادامه داد: اگر صنعت لوازم خانگی در چندسال گذشته در حوزه لجستیک سرمایه‌گذاری نکرده و زیرساخت‌های لازم را ایجاد نکرده بود، امروز نظام توزیع محصولات لوازم خانگی و رساندن محصول به دست مشتری و فروشگاه‌های ریتیل، یک چالش و معضل اساسی در این صنعت بود.

وی افزود: هلدینگ دکا هم‌اکنون در سراسر کشور و در دورترین نقاط ایران، خدمات هوم‌دلیوری ارایه می‌دهد و از طریق سفیران و شبکه گسترده انبارهایی که در اختیار دارد، سفارش مشتریان را به‌صورت رایگان به محل مصرف‌کننده نهایی می‌رساند.

مدیرعامل هلدینگ دکا اظهار داشت: زیرساخت گسترده‌ای در لجستیک دکا ایجاد و سرمایه‌گذاری کلانی در این زمینه انجام شده است. همچنین در حوزه مسئولیت اجتماعی، گام‌های بزرگی در هلدینگ دکا برداشته شده است. ایجاد مجموعه رفاهی با خدمات رایگان ویژه رانندگان و سفیران یکی از مهم‌ترین اقدامات بوده است. در این مرکز به رانندگان و سفیران و خانواده‌های آنان خدمات کاملی ارایه می‌شود و این خدمات فقط مختص سفیران شبکه لجستیک دکا نیست.

پشنگیان تأکید کرد: زیرساخت ایجاد شده در هلدینگ دکا مبتنی بر لجستیک ۳۶۰ درجه است و شبکه‌ای وسیع را برای صنعت لجستیک کشور ایجاد کرده است.

رویداد نوآوران لجستیک ایران، به همت کارخانه نوآوری رسانه راه‌کار با حضور مدیران عامل، مدیران و فعالان لجستیکی کشور برگزار شد.

مدیرعامل هلدینگ فاخر، مدیرعامل اسنپ و مدیرعامل برند خانومی از دیگر سخنرانان پنل ” لجستیک و توسعه تجارت الکترونیک” بودند. در دیگر پنل‌ها نیز مدیرعامل برند تاپین، مدیرعامل اسنپ گروسری، معاون عملیات دیجی‌کالا، مدیرعامل برند لجستیکی اسپید، مدیرعامل برند زپ، قائم‌مقام مدیرعامل پارسی‌پست و مدیرعامل پردازش داده‌نگارسخنرانی داشتند.

پنل نوآوری‌های ۱۰ سال گذشته لجستیک ایران، پنل چالش‌ها و فرصت‌های لجستیک در ایران و همچنین رونمایی از نقشه صنعت لجستیک ایران از دیگر بخش‌های این رویداد بود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1051697 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟