اطلاع رسانی دقیق موجب افزایش اعتماد مردم به خبرگزاری رکنا شده است

به گزارش رکنا از کرمانشاه؛ مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری رکنا در استان کرمانشاه روز شنبه به همراه خبرنگاران این رسانه با حضور در دفتر سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حاجیان در این نشست با بیان اینکه سه سال در معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا و سه سال بعنوان سخنگوی فراجا خدمت کرده است اظهار کرد: بدلیل حضور در این دو حوزه، ارتباط خوب و موثری با اصحاب رسانه داشته ام و مجموعه «خبرگزاری رکنا » را به خوبی می‌شناسم و به این عزیزان خدا قوت عرض می‌کنم.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه رکنا در ابتدا با محوریت حوادث شناخته شد اما توانست در دیگر حوزه و سرویس ها نیز جایگاه واقعی خود را پیدا کند، تصریح کرد: سرویس حوادث باتوجه به ماهیتی که دارد، باعث شده حوزه انتظامی نقش بیشتری در آن داشته باشد، لذا خبرنگاران این سرویس در تمامی رسانه ها باید تعاملات خود را با مجموعه انتظامی و بالعکس در سطح بالایی قرار دهند که الحمدلله ما شاهد آن هستیم که مجموعه رکنا چه در دفتر مرکزی و چه در استان کرمانشاه، توانسته ارتباطات موثری را با مجموعه انتظامی برقرار کند.

سردار حاجیان ادامه داد: اکثریت مردم دوست دارند از وقوع اتفاقات اجتماعی و حوادث بیشتر از دیگر حوزه ها اطلاع داشته باشند، لذا در این نقطه، مجموعه مدیریتی هر رسانه ای باید بتواند در جذب مخاطبین نقش آفرینی کند که مجموعه خبرگزاری رکنا توانسته است مخاطبان را با اطلاع رسانی دقیق خود اقناع کند و همین امر موجب افزایش اعتماد مردم به این رسانه شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه تعاملات دفتر رکنا کرمانشاه با مجموعه انتظامی استان مطلوب است، گفت: قدردان تلاش های این مجموعه خبری هستیم.

پیش از سخنان سردار حاجیان، حسین مسکنه مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری رکنا کرمانشاه، گزارشی از عملکرد این رسانه و برنامه های پیش رو در استان را ارائه و از همکاری صمیمانه مجموعه انتظامی استان کرمانشاه تقدیر کرد.

وی در این نشست با تبریک هفته فراجا خطاب به فرمانده انتظامی استان بیان کرد: شناخت کافی شما از رسانه در کنار تجربیات و ابتکارات باعث شده که نقطه نظرات مردم را به برنامه تبدیل و سپس عملیاتی کنید که جای تقدیر دارد.

مسکنه ادامه داد: شهروندان گلایه هایی درخصوص ترافیک داشتند که بردن جلسات قرارگاه کاهش ترافیک و تصادفات به دل خیابان ها موجب تصمیم گیری های درست و بجا شد که نتیجه آن را اکنون با کاهش ترافیک و تصادفات شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد بانک اطلاعاتی مجرمان، تاسیس هر کلانتری یک شهر، سامانه تشخیص چهره، استفاده از پهباد، ایجاد 9پاسگاه عملیاتی اربعین، استفاده از پابند الکترونیکی، ایجاد ناظر مجرمان سابقه دار، تاسیس مدرسه آموزش ترافیک کودکان و نوجوانان، از اقدامات شاخص مجموعه انتظامی استان است که نقش بسزایی در ارتقای این حوزه و ایجاد حس امنیت در میان مردم دارد.

مسکنه در پایان گفت: متاسفانه بدلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر کرمانشاه شاهد افزایش نرخ تورم و شاخص فلاکت در این استان هستیم که همین امر می‌تواند در افزایش وقوع جرم بخصوص سرقت، نقشی مهمی داشته باشد.درعین حال بنابر آمار اعلامی فراجا، شاخص جرم کاهش ۱۷ درصدی داشته که نتیجه برنامه ریزی های صورت گرفته شما و اقدامات همکاران خدوم انتظامی استان است و ان شالله شاهد تداوم آن باشیم.

گفتنی‌است در پایان این دیدار، فرمانده انتظامی استان با اهدای لوحی، از خبرنگاران رکنا تقدیر کرد.

کدخبر: 1050846 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟