فرمانده انتظامی استان اصفهان: مشارکت مردم در انتخابات، اقتدار نظام و امنیت پایدار به همراه می آورد

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سردار حمید علینقیان پور پس از انداختن رای خود در نخستین ساعات مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شعبه اخذ  رأی ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروز یک روز مهم و سرنوشت ساز برای مردم ایران است و بایستی یک بار دیگر با حضور پرشور و حداکثری خود به دنیا نشان دهند که پای نظام و ارزش های آن ایستاده و اجازه دخالت به بیگانگان را نمی دهند.

وی مشارکت مردم در انتخابات را به نوعی تکمیل کننده کار شهدا عنوان کرد و افزود: همانطور که شهدا جانشان را برای حفظ و استمرار نظام جمهوری اسلامی ایران فدا کردند امروز مردم هم وظیفه دارند که با حضور منسجم و پرشور خود در پای صندوق های رای از این میراث عظیم الهی که خون بهای هزاران شهید گلگون کفن است حفاظت و پاسداری کنند. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اهمیت حضور مردم در مرحله دوم انتخابات گفت: همانطور که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید کردند مشارکت حداکثری مردم باعث اقتدار، عزت و آبروی نظام اسلامی است و بنابر این هرکس  که اسلام و جمهوری اسلامی و پیشرفت کشور را دوست دارد باید این علاقه و دوست داشتن را با حضور خود در انتخابات نشان دهد.

سردار علینقیان پور در ادامه از آمادگی کامل کارکنان انتظامی برای حضور مقتدرانه در ماموریت تامین امنیت مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در استان اصفهان و تمهیدات ترافیکی، انتظامی و امنیتی در حاشیه حوزه های رأی گیری و مسیرهای جابجایی صندوق های رای خبر داد.

 وی گفت: همان‌طور که دور اول انتخابات ریاست جمهوری، با تلاش و همکاری مجموعه انتظامی و بسیجیان عزیز در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ گونه مشکل خاصی در سراسر استان برگزار شد در دور دوم هم انشاءالله ماموران پلیس و سایر نیروهای تامین کننده امنیت با همان روحیه و انگیزه بالایی که در مرحله اول داشتند  در مرحله دوم نیز ایفای نقش می کنند و با اقتدار کامل وظیفه حفاظت از صندوق های رای را برعهده خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات چه نقشی در امنیت پایدار کشور دارد خاطر نشان کرد: مسلماً مشارکت پرشور مردم در انتخابات باعث اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در دنیا می شود و این اقتدار نیز برای کشور ما امنیت پایدار را به ارمغان می آورد.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه از مردم برای حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت کرد و اظهار داشت: از مردم عزیز دعوت می‌کنم که برای توسعه، آبادانی، عزت  و اقتدار کشور در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و مطمئن باشند که حضور آنان در پیشرفت کشور تاثیرگذار خواهد بود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1015371 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟