اعتراف اسی تیزدست و دستگیری نرگس دست طلا

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به بازشدن پرونده چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در خیابان‌های مرکزی مشهد، گفت: ماموران کلانتری شهید هاشمی‌نژاد، عامل سرقت خودرو های سواری پراید و موتورسیکلت را شناسایی کردند و تحت‌تعقیب قرار دادند. سارق که یک خودروی پراید را در خیابان کاشانی مشهد سرقت کرده بود، پس از چند ساعت خود را در محاصره ماموران دید.
سرهنگ محمد بوستانی افزود: متهم که به اسی تیزدست معروف است، بدون توجه به دستور ایست پلیس ، خودرو را رها کرده و با پای پیاده اقدام به فرار کرد. ماموران در عملیات تعقیب‌وگریز از او خواستند تا بایستد که او توجهی نداشت و ماموران با استفاده از قانون استفاده از سلاح، مبادرت به تیراندازی هوایی و سپس شلیک به پای متهم کرده و او را زمین‌گیر کردند.
بوستانی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهم، تعداد زیادی کارت و مدارک شناسایی سرقتی، یک دستگاه گوشی تلفن‌همراه، شاه‌کلید سرقت خودروهای پراید و سوئیچ دو موتورسیکلت سرقتی کشف‌ و متهم به مرکز درمانی منتقل شد.
فرمانده انتظامی مشهد در ادامه به پرونده سرقت از مغازه‌های لوازم الکتریکی پرداخت و گفت: پلیس با بررسی دقیق صحنه‌های سرقت به اطلاعاتی دست یافت که منجر به شناسایی و دستگیری یک سارق شد.
وی افزود: این متهم معروف به «سیا» که به موادمخدر معتاد است و سابقه کیفری دارد، از طریق خرابه‌ای که در پشت مغازه بوده، به پشت‌بام این واحد تجاری راه یافته و مرتکب سرقت شده است.
دستگیری یک زن جوان که با کمین در ایستگاه‌های اتوبوس شرکت واحد در مشهد، از مسافران کیف‌زنی و جیب‌بری می‌کرد، دیگرپرونده‌ای بود که بوستانی به آن پرداخت و گفت: ماموران کلانتری شیرازی این زن جوان را که به نرگس دست طلا معروف و معتاد بود، با همکاری یک شهروند هنگام سرقت شناسایی و حین فرار دستگیر کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات از این متهمان که دارای سابقه کیفری هستند، برای کشف سرقت‌های انجام‌شده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

رفتار وقیحانه با پسر نابینا +عکس

جزییات ریزش تونل مترو کیانشهر از زبان شاهد عینی/4 کشته و 6 مجروح / اسامی کشته شدگان اعلام شد+تصاویر

فیلم / اقدام زشت مرد با دختر 15 ساله در اتاق پشتی سوپر مارکت + تصاویر دوربین مدار بسته

زن شوهر دار خودش را دزدید تا شوهر پولدارش را امتحان کند

عمل وقیحانه مرد با همسرش در آسایشگاه زنان بد سرپرست بهزیستی بوشهر





اخباری که شاید از دست داده باشید:

فیلم آزار دادن دختر 17 ساله باردار+ تصاویر

عروس و داماد برهنه در خیابان دستگیر شدند +عکس

100 ضربه شلاق برای احسان حدادی به خاطر آزار و اذیت دختر 30 ساله +جزئیات حکم

کدخبر: 224037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟