صبر راهبردی با رویکرد تنبیه متجاوز را در دستور کار داریم / عراقچی به کمیسیون امنیت ملی مجلس می‌آید

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، عباس مقتدایی خوراسگانی در عین حال به برخی گمانه‌ها مبنی بر محک خوردن پدافند هوایی ایران توسط رژیم جعلی اسراییل، چنین گفت: آن ها از همه‌ی هواپیماها، امکانات، ظرفیت و تجهیزات خود و آمریکایی ها استفاده کردند تا  اقدامی علیه کشورمان انجام بدهند ولی حالا که ناکام ماندند، از طریق گمانه زنی های رسانه‌ای می خواهند بر ناکامی خودشان سرپوش بگذارند.

این نماینده مردم اصفهان در مجلس دوازدهم ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران چنان مقتدر و قوی است که جلوی تمام تهاجمات ایستاد و نشان داد که به قدرت درون‌زای خودش متکی است. این اتکا در تمام ابعاد اعم از تجهیزات، امکانات و فناوری های مبتنی بر دانش بومی است. ما در این زمینه‌ها کارهای خارق العاده‌ای کرده‌ایم که دشمنانمان حتی نمی‌توانند فکرش را هم بکنند.

وزیر امور خارجه به کمیسیون می‌آید

مقتدایی در بخش دیگری از اظهارات خود به دعوت کمیسیون متبوعش از سید عباس عراقچی ، وزیر امور خارجه کشورمان برای حضور در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خبر داد و گفت: این نشست با هدف بررسی گزارش اقدامات وزارت امور خارجه و استماع نقطه نظرات اعضای کمیسیون برگزار می شود.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: در این نشست حتما درباره اتفاقاتی که در شرق کشورمان افتاده و خباثت‌هایی انجام شده توسط گروه های تروریستی که در نهایت منجر به شهادت جمعی از عزیزان ما در فراجا شده است نیز بحث و گفتگو خواهیم داشت و حتما ارتباط این گروهک ها با رژیم صهیونیستی را بررسی می کنیم.

وی افزود: هیئت اعزامی کمیسیون به این منطقه نیز در آینده نزدیک گزارش خود را در این راستا ارائه خواهد کرد.