شکراللهی : خطبه های نماز جمعه، اولتیماتوم به اسراییل بود

 به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، منصور شکراللهی تصریح کرد: فرمایشات رهبری دارای چندین محور اساسی بود؛ نخست آن که اعلام کردند در این شرایط قصد جنگ افروزی نداریم ولی اگر اسراییل دست از پا خطا کند، تعارف هم نداریم. با این حال از شتابزدگی پرهیز می کنیم و بر اساس تدبیر عمل خواهیم کرد.

نماینده مردم کهنوج در مجلس دوازدهم ادامه داد: از سوی دیگر این خطبه ها به جبهه مقاومت نیز پیام ایستادگی و حمایت ایران را مخابره کرد.

شکراللهی افزود : روی دیگر این فرمایشات هم متوجه کشورهای مسلمان منطقه بود. رهبری اسراییل را دشمن  واحد تمام کشورهای مسلمان اعلام کردند و از لزوم ایجاد اتحاد و همبستگی بین همسایگان سخن گفتند.

وی با اشاره به اقدامات تنش آفرین رژیم صهیونیستی در منطقه، ادامه داد: بر اساس بیانات رهبر فرزانه انقلاب، ما هرگز در هیچ میدانی آغاز کننده جنگ نبوده ایم و نخواهیم بود ولی حق دفاع از خودمان را به رسمیت می شناسیم.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری از اظهارات خود به تهدیدهای اسراییل علیه زیرساخت های کشورمان اشاره کرد و گفت: این تهدیدها همه توخالی و پوچ است اما مسئولان ما هشیاری خود را ازدست نمی دهند و سطح امنیتی زیرساخت ها را بالا برده، اقدامات پیشگیرانه را به جا آورده‌اند و در آمادگی کامل هستند.

وی همچنین به توصیه معاون وزیرامور خارجه روسیه خطاب به اسراییل نیز اشاره کرد و گفت: حتی روس ها هم به نتانیاهو پیام دادند که وعده صادق 2 ایران یک هشدار بود و در صورتی که اسراییل بر مواضع جنگ افروزانه‌ی خود اصرار کند، اقدامات بعدی ایران بسیار پشیمان کننده و نگران کننده خواهد بود.

کدخبر: 1048887 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟