عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: رژیم صهیونیستی دچار اشتباه محاسباتی شده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، وحید احمدی ، بیان تراوشات ذهنی مسموم و بی‌پایه از سوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای دستیابی به هدف عمده برشمرد و افزود: این اظهارات از سویی برای بازیابی روحیه سربازان و نیروهای نظامی اسراییل مطرح شده است زیرا می دانیم که در سطح حاکمیتی این رژیم شکاف هایی عمیق به وجود آمده و دچار بحران مشروعیت شده است.

نماینده مردم کنگاور در مجلس دوازدهم ادامه داد: خروج حدود2 میلیون نفر از ساکنان اسراییل به سایر کشورها طی یک سال گذشته (پس از اتفاقات غزه) ، نشان می دهد که بحران مشروعیت جدی است و وعده های امنیت و سرمایه که از شعارهای این رژیم برای استقرار مردم بوده، محقق نشده است.

احمدی تصریح کرد:از سوی دیگرباید اذعان داشت که نتانیاهو دچار خطای محاسباتی شده است. یعنی این گمان که حزب الله از بین رفته است، توهمی بیش نیست. هر کسی که اندک تعمقی در جنگ های دنیا داشته باشد، می‌داند که سرنوشت جنگ را چند حمله هوایی تعیین نمی کند و از طرف دیگر حزب الله دارای استحکام و ساختاری هست که با به شهادت رساندن فرمانده آن‌ها حرکاتشان متوقف نمی شود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره تهدید اسراییل به حمله به زیرساخت‌های ایران نیز چنین گفت: نتانیاهو به خوبی می‌داند که این مباحث مصرف داخلی دارد زیرا هم از اراده و هم از قدرت جمهور اسلامی باخبر است. در واقع او سعی دارد به نوعی بر رسوایی در غزه سرپوش بگذارد و هم از آن جا که می‌داند به تنهایی مرد این میدان نیست، کشورهای دیگر را تحریک و با خود هم‌پیمان کند که در هر صورت، هیچکس به این توهمات اعتنایی نکرده و نخواهد کرد.

کدخبر: 1046722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟