قدردانی حماس : سخنان و موضع حسن نصرالله تحسین برانگیز و سیلی محکم به نتانیاهو بوده است

به گزارش رکنا ، جنبش حماس از سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب‌الله و تأکید مجدد وی بر موضع پرافتخار و تحسین‌برانگیز آن مبنی بر تداوم پشتیبانی از غزه، قدردانی کرد.

حماس تأکید کرد: موضع حزب‌الله سیلی به «بنیامین نتانیاهو»، کابینه فاشیستی آن و ناکام گذاشتن توطئه‌های آن‌ها برای ضربه زدن به جبهه پشتیبانی ملت و مقاومت فلسطین است.

این جنبش همچنین جهاد و جانفشانی رزمندگان حزب‌الله و مشارکت موثر و کارآمد آن‌ها در روند نبرد طوفان الأقصی را ستود.

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان طی سخنانی گفت که رژیم صهیونیستی با عملیات تروریستی اخیر در لبنان همه خطوط قرمز را زیر پا گذاشت و تاوان سخنی خواهد پرداخت.

وی در آغاز سخنرانی خود در آستانه سالگرد عملیات طوفان الاقصی، به خانواده شهدای عملیات تروریستی اخیر لبنان و شهدای راه قدس در جنوب لبنان تبریک و تسلیت گفت و برای همه زخمی ها شفای عاجل و صبر و بردباری مسالت کرد.

سخنرانی دبیر کل حزب الله از سوی گروه های مقاومت با استقبال گسترده مواجه شد و در همین ارتباط جبهه مردمی برای آزادی فلسطین نیز سخنان سید حسن نصرالله را مبنی بر اینکه «جبهه پشتیبانی لبنان تا توقف تجاوزات علیه غزه، هرگز از موضع خود عقب‌نشینی نخواهد کرد» وفاداری به عهد خواند.

جبهه مذکور تأکید کرد: سید حسن نصرالله پیام قوی به دشمن صهیونیستی داد و آن اینکه هیچ ثباتی در شمال (فلسطین اشغالی) جز با توقف تجاوزات علیه غزه، وجود نخواهد داشت.

دبیر کل حزب‌الله لبنان عصر امروز پنج‌شنبه در سخنانی تأکید کرد: به نتانیاهو و گالانت و ارتش و توده صهیونیستها تاکید می کنیم که جبهه لبنان تا زمان توقف جنگ علیه نوار غزه، دست از عملیات پشتیبانی از ملت فلسطین برنخواهد داشت.

وی گفت: معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی آنچه را در شمال فلسطین اشغالی با لبنان اتفاق افتاده است، یک شکست تاریخی برای این رژیم توصیف کرد. آنها درباره خسارت های خود در شمال فلسطین اشغالی سخن می گویند و گفتند که با مشکلات نظامی روبرو هستند.

سید حسن نصرالله افزود: یکی از مهمترین فاکتورهای فشار به رژیم صهیونیستی و یکی از مهمترین جبهه های فرسایش این رژیم، جبهه لبنان است. این جبهه یکی از مهمترین اهرم های مذاکراتی مقاومت فلسطین است.

منبع : ایرنا

کدخبر: 1042523 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟