موج جدید حملات حزب‌الله به پایگاه‌های نظامی/ هلاکت یک سرگرد و یک سرجوخه ارتش رژیم اسرائیل

به گزارش رکنا ، حزب‌الله امروز در بیانیه‌ای از حمله به چند پایگاه رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله آمده است که در حمایت از ملت استوار و ثابت قدم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمان آن، رزمندگان حزب‌الله بعد از ظهر امروز پنجشنبه پایگاه «رامیا» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار دادند.

حزب‌الله همچنین پادگان «زرعیت» واقع در منطقه الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای و راکتی و پایگاه «حانیتا» در فلسطین اشغالی را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داد.

پایگاههای «میتات»، «شومیرا»، مقر فرماندهی تیپ حرمون ۸۱۰ در پایگاه «معالیه گولانی» و پایگاه «المالکیه» رژیم صهیونیستی نیز هدف حمله موشکی حزب الله لبنان قرار گرفت.

در همین ارتباط، شبکه المیادین از موشکباران منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی از سوی حزب الله لبنان خبر داد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز از شلیک ۲۰ موشک از لبنان به سمت الجلیل غربی خبر داد.

امروز همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته شدن ۲ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۱۶ نفر دیگر در حملات موشکی و پهپادی حزب الله از صبح امروز پنجشنبه به منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد. ارتش رژیم صهیونیستی درباره ۲ کشته امروز خود اعلام کرد که یکی از آنها سرگرد ذخیره و از فرماندهان گردان حرب (۲۹۹) و دیگری یک سرجوخه رزمی در گردان (۵۱) تیپ گولانی است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به تازگی اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) یک هزار و ۳۰۷ موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ غزه است.

منبع : ایرنا

کدخبر: 1042522 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟