موضوع قبض‌های نجومی آب را پیگیری می کنیم/ مانع از قطع آب حدود 100 مدرسه شدیم

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، سید علی یزدی خواه نماینده تهران در مجلس دوازدهم با بیان این که" شخصا با مدیرعامل آب و فاضلاب تهران و نیز مدیر کل آموزش و پرورش تهران صحبت کردم" تصریح کرد: قرار شد درباره این مبلغ چاره اندیشی شود و توضیح بدهند که افزایش این مبلغ غیر متعارف چه توجیهی دارد؟ اگر مصوبه قبلی و مربوط به سال های 94 و یا 1400 است چرا همان موقع اجرایی نشد؟ و چرا الان به جریان افتاده است؟

رییس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس دوازدهم ادامه داد: می گویند که بهای خدمات فاضلاب ، قبض آب ها را میلیونی کرده است. البته قیمت آب پلکانی است و نرخ آب بهای پرمصرف ها هم فرق می کند و نرخ فاضلاب هم تابعی از آب شرب است یعنی80 درصد آب بها، بهای خدمات فاضلاب را تعیین می کند.

یزدی خواه افزود: ما درباره پرمصرف ها صحبت نمی کنیم اما باید توضیح دهند چرا کسانی که در حد الگوی مصرف و یا متوسط هستند، قبض های سنگین را باید بپردازند.

وی تأکید کرد: تا کنون 6 جلسه در مجمع نمایندگان تهران داشتیم و موضوعاتی از جمله آب و فاضلاب ، بودجه و طرح های عمرانی هم مطرح شده است. مردم تهران مطمئن باشند قبض های آب هم از طریق مجمع پیگیری می‌شود تا مشکل حل شود.

 

کدخبر: 1040870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟