دولت چهاردهم از نیروهای جوان و با انگیزه استفاده کند

حسن نتاج صلحدار ، عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی  درباره ویژگی‌ها و اولویت‌های دولت چهاردهم عنوان کرد: کلیت وزرای معرفی شده و در نهایت موفق به اخذ رای اعتماد خوب بود اما جا داشت تا میانگین سن کابینه دولت چهاردهم کمتر می‌بود.  از سوی دیگر برخی از وزرا برنامه خاصی در کمیسیون‌ها ارائه ندادند اما در ادامه به دلیل سوالات نمایندگان برنامه خود را دقیق‌تر کردند. همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند قطعا مجلس شورای اسلامی بنای همکاری با دولت چهاردهم را خواهد داشت و در بزنگاه‌ها به کمک دولت خواهد آمد. اما قطعا سخت‌گیری‌هایی نیز در موارد نظارتی خواهد داشت.

وی ادامه داد:‌ اما قطعا دولت پس از روی کار آمدن باید اولویت‌هایی را در دستور کار خود قرار دهد. همان طور که رهبری نیز فرمودند معیشت و بهبود اقتصاد باید در دستور کار دولت جدید قرار گیرد. استفاده از نیروهای جوان و تازه نفس نیز حائز اهمیت خواهد بود. 

نتاج تاکید کرد: رهبر انقلاب در بخش دیگری از سخنان خود به استفاده از کارشناسان که شعار انتخاباتی آقای پزشکیان نیز بود اشاره کردند. البته همان طور که رهبری فرمودند این کارشناسان باید  دلسوز باشند و در لباس کارشناسان نظرات خود را به رئیس جمهور محترم و دولت دیکته نکنند.

منبع:ایسنا

کدخبر: 1034594 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟