عملیات حزب‌الله علیه پایگاه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی/ بمباران اسرائیل به اردوگاه المغازی

حزب‌الله در بیانیه‌ای گفت که با تسلیحات مناسب، پایگاه نظامی «عین زیتیم» واقع در شمال فلسطین اشغالی را مورد اصابت مستقیم قرار داده است.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان ضمن اشاره به گرفتن تلفات از صهیونیست‌ها در این حمله، گفت که این عملیات را در پاسخ به تداوم جنایات این رژیم در غزه و حملات اخیر به رفح انجام داده است.

پیش از این، شبکه «المنار» بامدادامروز ( سه‌شنبه ) گزارش داده بود که شهرک‌های «ام التوت»، «عیتا الشعب» و «الضهیره» هدف گلوله‌باران توپخانه و تانک‌های ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

صهیونیست‌ها از زمان اجرای عملیات « طوفان الاقصی » توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس در تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۳، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است.حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

درخواست حماس برای بسیج مردم در کرانه باختری

جنبش مقاومت حماس بامداد امروز (سه‌شنبه ) از فلسطینی‌های ساکن در کرانه باختری خواست که برای مقابله با حملات رژیم صهیونیستی، بسیج شوند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، بامداد امروز (سه‌شنبه ) حملات اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها در کرانه باختری را محکوم کرد.

حماس در بیانیه‌ای گفت: «ترور در اردوگاه نور شمس تاییدی بر ادامه جنایات و کشتارهای اشغالگران است که از غزه تا هر وجب از وطن ما را در بر می‌گیرد».

شبکه «الجزیره» به نقل از این بیانیه گزارش داد: «خون پنج شهید ملت ما در طولکرم، انگیزه‌ای برای تشدید مقاومت و تداوم عملیات قهرمانانه آن خواهد بود».

در این بیانیه تاکید شده است: «ما از توده‌های مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که به مقاومت و مقابله بیشتر با اشغالگران بپردازند».

پیش از این نیز جنبش مقاومت جهاد اسلامی گفته بود که تشدید جنایات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، تصمیمی برای جنگ علنی علیه مردم فلسطین است.

شهادت ۱۳ نفر در حمله به طولکرم و غزه

 رژیم اسرائیل در روز 326 طوفان الاقصی و جنگ علیه نوار غزه، بامداد امروز( سه شنبه ) به کرانه باختری و اردوگاه نور شمس یورش برد و حملاتی انجام داد که در اثر آن، شش تن از نیروهای فلسطینی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر، منابع پزشکی صبح امروز اعلام کردند در اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی 7 نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

شهادت 7 فلسطینی در بمباران اردوگاه المغازی

منابع پزشکی اعلام کردند بر اثر بمباران خانه‌ای در اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه توسط ارتش اشغالگر صهیونیستی 7 نفر به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.

درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر اسرائیلی در الخلیل

 منابع محلی فلسطینی از درگیری بین جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر صهیونیست در ورودی اردوگاه العروب در شمال الخلیل خبر دادند.

در حمله رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم و حمله شهرک نشینان صهیونیست به بیت لحم واقع در کرانه باختری 6 فلسطینی به شهادت رسیدند.

جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست‌ها سرپوشی بر شکست در جنگ غزه و لبنان است  

جهاد اسلامی فلسطین تشدید اقدام صهیونیست‌ها در کرانه باختری در پی ترور و به شهادت رساندن 6 فلسطینی را اعلام جنگ آشکار علیه مردم فلسطین دانست.

در این بیانیه تاکید شده است: نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد دشمن تصمیم گرفته است نقطه ثقل عملیات خود را از غزه به کرانه باختری منتقل کند.

کدخبر: 1034163 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟