رقابت انتخاباتی در آمریکا کاندیداهای ریاست جمهوری را به رقص در آورد ! / رقص هریس در برابر بدخُلقی ترامپ

به گزارش رکنا، برای پیدا کردن ویدئویی از رقص کامالا هریس نیازی به جستجوی فراوان نیست. وی سال گذشه در شهر نیویورک حضور داشت و با آهنگ "پادام پادام"  "کایلی مینوگ" خواننده استرالیایی می‌رقصید. "پادام پادام" ترانه‌ای در سبک دنس پاپ با عناصری از موسیقی الکترونیک و آوای اروپای شرقی است. هم چنین، هریس در مهمانی کاخ سفید که پنجاهمین سالگرد موسیقی هیپ هاپ را جشن گرفته بود به آرامی و با رقص حرکات ظریفی را انجام داد. سپس او در کنسرتی که امسال به مناسبت سالگرد روز استقلال ایالات متحده برگزار شده بود برای همراهی با "کرک فرانکلین" خواننده آمریکایی به روی صحنه دعوت شد.

به گزارش پراسپکت، هریس کارزار انتخاباتی خود را با موسیقی "آزادی" اجرا شده توسط "بیانسه" راه اندازی کرد، از آهنگ زنانه Femininomenon اجرا شده توسط "چپل رون" برای تبلیغات انتخاباتی‌اش استفاده کرد و آشکارا زمانی که "چارلی ایکس سی ایکس" خواننده و ترانه سرای بریتانیایی آلبوم وایرال شده خود را با هریس هماهنگ کرده و Kamala IS brat را معرفی کرد هریس خوشحالی خود را ابراز داشت.

چنین خوشگذرانی‌ای (و احتمالا از دید مخالفان هریس عیاشی) از سوی هریس آشکارا دونالد ترامپ را به وحشت انداخته است! اولین آگهی تهاجمی ترامپ نامزد جمهوری خواهان علیه هریس او را در حال رقصیدن با موسیقی هیپ هاپ نشان می‌داد و به دنبال آن شعار "شکست خورد. ضعیف به طرز خطرناکی لیبرال" پس از آن پخش شد.

ترامپ نیز در مسیر کارزار انتخاباتی رقصیده است اگرچه حرکات او کم‌تر متقاعد کننده است همراه با یک اخم و یک جابجایی نامناسب شانه و دو مشت گره کرده در حالی که گروه در حال نواختن آهنگ YMCA است تک آهنگی از گروه آمریکایی سبک دیسکو به نام "ویلیج پیپل" که در سال ۱۹۷۸ میلادی منتشر شد و اکنون وایرال شده است. کیفیت لومپن مآب این ژست‌ها و لحن قدیمی آن از تمایل ترامپ به استوار و سرسخت ماندن و طرد خواسته و امیال زمانه‌ای که در آن زندگی می‌کند حکایت دارد.

البته زمانی که اوباما برای اولین بار در سال ۲۰۰۸ میلادی نامزد ریاست جمهوری شد پیام کارزار انتخاباتی اش "امید" بود.

در کارزار هریس شاید تلاش برای انتقال پیامی بی حد و مرزتر باشد. پیام آزادی، نترسیدن و شادی کردن. پیامی که بتواند همه را رو به جلو سوق می‌دهد و بگوید این روز‌ها برای زیستن است. این کارزار می‌خواهد با صدای بلند یک پرسش را مطرح کند: آیا وقتی در حال رقصیدن هستید زندگی قدری بهتر نیست؟

هریس در مقابل ترامپ از این شیوه ( رقصیدن و شادی  )  استفاده کرده تا هرچه بیشتر جوانان طرفدار خود را جذب کند .

گفته می شود ترامپ و هریس برای رقابت در انتخابات که در روز 5 نوامبر 2024 ( 15 آبان 1403 ) برگزار می شود از هر شیوه ای استفاده می کنند تا پیروز انتخابات شوند.

منبع : فرارو

کدخبر: 1033546 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟