کابینه ای معتدل از مجلس رأی اعتماد گرفت

به گزارش رکنا، عباس پاپی‌زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس دوازدهم در گفتگو با خبرنگار پارلمانی رکنا افزود: شخصیت مستقل مسعود پزشکیان به گونه‌ای است که اگر روی گزینه‌ای به جمع بندی برسد، اقدام می کند و کاری به هیاهوهای سیاسی دور و برش ندارد. ما در ترکیب کابینه این موضوع را دیدیم چرا که از فضاها و دسته بندی های سیاسی فاصله گرفت و به سمت شایسته سالاری حرکت کرد.

پاپی‌زاده تصریح کرد: کابینه دولت چهاردهم بر مبنای شعار رییس جمهور یعنی وفاق ملی شکل گرفت. او از هر دو طیف افرادی را وارد کابینه کرد که متعادل بودند و از گزینه هایی که شاید دولت را وارد چالش می کرد و به حاشیه می راند، دوری جست.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: رییس جمهور به خوبی می داند که مردم از دعواها و اظهارنظرهای سیاسی خسته اند، لذا با معرفی این کابینه، سعی کرد تا بیشتر از گذشته به حل مشکلات مردم به ویژه در عرصه اقتصادی بپردازد و مجلس هم به همین دلیل با کابینه وی موافقت کرد.

وی افزود: واقعیت این است در دوره های قبل، مثلا وزیر راه و شهرسازی به طرح موضوعات سیاسی می پرداخت در حالی که باید در حوزه تخصصی خودش قدم برمی‌داشت این موضع‌گیری‌ها در حالی که مشکلات اقتصادی انباشته شده داریم،  مردم را ناامید می کند و پزشکیان با علم به این موضوع، وزرایی را معرفی کرد که در راستای حوزه های تخصصی خودشان حرکت و کمترین حاشیه را ایجاد کنند.

عضو هیئت رییسه مجلس در پایان ابراز امیدواری کرد دولت چهاردهم با همکاری و تعامل با مجلس، گام های رو به جلویی برای حل مشکلات اقتصادی مردم بردارد.

کدخبر: 1033138 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟