وزیر کشور از پایانه مرزی شلمچه بازدید کرد

به گزارش رکنا، در جریان این بازدید جاده دسترسی به مواکب شلمچه با حضور وزیر کشور و جمعی از مسئولان استان خوزستان افتتاح شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین «سید محمدنبی موسوی فرد» امام جمعه اهواز، «علی اکبر حسینی محراب» استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان استانی، حضور داشتند.

این پروژه با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومان و در مدت زمان ۶۰ روز به بهره‌برداری رسید.

همچنین امروز پرچم خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در شلمچه برافراشته شد.

این پرچم بزرگ منقش به جمله، یالثارات الحسین (ع) نماد خدمت به زائران اربعین حسینی (ع) است.

وحیدی در مرز شلمچه: زائران اربعین، سفر خود را مدیریت کنند

«احمد وحیدی» امروز ۱۸ مردادماه در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آنچه امروزه ملاحظه می‌کنیم و در غزه می‌گذرد این است که مردم فلسطین بیش از همه نیازمند حمایت‌های جهانی هستند و ما در راهپیمایی اربعین، حمایت خود را از مردم فلسطین به ویژه غزه نشان می‌دهیم. حرکت اربعین، حرکت طوفانی علیه رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وزیر کشور در توصیه به زائران اربعین افزود: زائران سعی کنند مدت سفر خود را مدیریت کنند و حداکثر ۶ تا هفت روز بیشتر طول نکشد تا فضا و امکانات برای دیگر زائران فراهم شود.

همچنین امروز «علی‌اکبر حسینی‌محراب» استاندار خوزستان در مراسم اهتزاز پرچم اباعبدالله الحسین (ع) در مرز شلمچه با حضور وزیر کشور اظهار کرد: در این مراسم پرچم اباعبدالله الحسین علیه السلام برای آغاز رسمی اربعین حسینی به اهتزاز در می‌آید و این مراسم با حضور موکب داران ایران و عراق برگزار شد.

وی عنوان کرد: از زائران اربعین حسینی به‌ویژه هم استانی‌ها دعوت می‌شود که در روزهای ابتدایی اربعین سفر خود را آغاز کنند تا بتوانیم خدمت بهتری ارایه دهیم.

کدخبر: 1027554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟