لاهوتی: انتصاب معاون پارلمانی ضعیف بود / ذاکر: انتخاب معاون پارلمانی باعث خوشحالی شد

به گزارش رکنا، انتصاب معاون پارلمانی از منظر برخی نمایندگان ضعیف بود و برخی دیگر از این انتخاب ابراز مسرت کردند. فصل مشترک این اظهارنظرها البته رضایت از انتصاب سیدحمید پورمحمدی به عنوان رییس سازمان برنامه و بودجه کشور بود.

ذاکر: انتخاب معاون پارلمانی باعث خوشحالی شد

سیدسلمان ذاکر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی

سیدسلمان ذاکر، عضو کمیسیون صنایع مجلس در گفتگو با خبرنگار رکنا این انتصاب را هوشمندانه خواند و گفت: البته قضاوت در مورد انتصاب های رییس جمهور، زود است ولی انتصاب آقای شهرام دبیری به سمت معاون پارلمانی، انتخابی شایسته است.

وی ادامه داد: سیدحمیدپورمحمدی رییس سازمان برنامه و بودجه نیز، انتخاب بسیار خوبی بود. ایشان کاملا با بدنه اقتصاد آشنا هستند و می توانند مثمرِثمر باشند.

لاهوتی: انتصاب معاون پارلمانی ضعیف بود

مهرداد لاهوتی

در مقابل، مهرداد لاهوتی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرنگار رکنا در خصوص انتصاب معاون پارلمانی گفت: با این که انتصاب ها حق رییس جمهور است ولی این انتخابِ بسیار ضعیفی بود.

وی افزود: برای تعامل با مجلس باید فردی آشنا با بدنه قوه تقنینی انتخاب می شد. یعنی یا یک نماینده مجلس را برمی‌گزیند و یا یکی از نمایندگان ادوار. ایشان(شهرام دبیری) اصلا مجلس را نمی شناسند. ما واقعا از آقای پزشکیان و این انتخاب در تعجبیم.

لاهوتی در عین حال اظهار داشت: بقیه انتصاب های ایشان تقریبا قابل قبول است. مثلا سیدحمید پورمحمدی مورد قبول اهالی اقتصاد است. ایشان سال هاست در سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی مسئولیت داشتند؛ لذا می توانند موثر باشند. البته از نظر من بقیه انتصاب ها هم، می توانست بهتر از این ها باشد.

کدخبر: 1026780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟