صهیونیست‌ها از ترس به آمریکا و اروپا فرار می کنند/ لغو 163 پرواز شرکت‌های خارجی در اسرائیل

در حالی که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی خارجی پروازهایشان به و از تل‌آویو را لغو کرده‌اند، بیش ترین مقاصد پروازها از سرزمین‌های اشغالی نیز طی چهار روز گذشته به اروپا و آمریکا بوده است.

به دنبال اعلام تصمیم قاطع ایران در پاسخ به گستاخی آمریکا و اسرائیل در ترور اسماعیل هنیه در تهران ساعت به ساعت بر تعداد شرکت‌های هواپیمایی که ورود به آسمان اسرائیل را تحریم کردند، افزوده می‌شود. و صهیونیست ها از ترس  به آمریکا و اروپا فرار می کنند.

لوفت‌هانزا، ایربالتیک، فلای دبی، دلتا، یونایتد ایرلاینز، اتریش ایرلاینز و بریتیش ایرویز،‌فلای دبی،‌ آسترین ایرلاینز،‌ شرکت هواپیمایی حامل پرچم اتریش و بزرگ‌ترین شرکت هواپیمایی این کشور و ایربالتیک شرکت هواپیمایی حامل پرچم لتونی و یکی از شرکت‌های تابعه گروه لوفت‌هانزا، خطوط هوایی مجارستان،‌ بلغارستان و خطوط هوایی اتیوپی از جمله خطوط هوائی بین‌المللی هستند که تا به حال کلیه پروازهای خود به مقصد رژیم صهیونیستی را به حالت تعلیق درآورده‌اند.

بر اساس داده‌های وب‌سایت فلایت رادار که ترافیک هوایی در سراسر جهان را ردیابی می‌کند، از یکم آگوست تا چهارم آگوست( امروز یکشنبه) کشورهای اروپایی و آمریکا در صدر فهرست مقاصدی قرار گرفتند که هواپیماها از فرودگاه بن گوریون در طول چهار روز گذشته به آنجا رفته‌اند.

یونان با 141 پرواز، قبرس با 111 پرواز، پس از آن آلمان با 46 پرواز، ایتالیا با 40 پرواز، بخارست هر کدام با 38 پرواز و تعداد پروازها به ایالات متحده آمریکا به عنوان محبوب ترین مقصد هواپیما به 27 پرواز رسید.

صهیونیست‌ها از ترس به آمریکا و اروپا فرار می کنند/ لغو 163 پرواز شرکت‌های خارجی در اسرائیل

همچنین از جمله کشورهایی که در صدر فهرست مقصدهای خروج هواپیما قرار گرفتند، امارات با 34 پرواز، گرجستان با 33 پرواز و بلغارستان با 27 پرواز بودند.در حالی تعداد پروازهای رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی در سایه سانسور خبری در رسانه‌های عبری افزایش یافته که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی وابسته به این کشورها از تعلیق پروازهای خود به تل آویو خبر دادند.

خطوط هوایی در سراسر جهان حداقل 263 پرواز به تل‌آویو و بیروت را طی روزهای اخیر از اول آگوست لغو کرده‌اند، در حالی که انتظار می‌رود تعداد پروازهای لغو شده به دلیل ترس از پاسخ احتمالی مقاومت افزایش یابد.

داده‌های موجود نشان دهنده لغو گسترده پروازها از و به فرودگاه بن گوریون در تل آویو و فرودگاه بیروت در پایتخت لبنان است. این داده‌ها مربوط به دوره زمانی بین ساعت 3 صبح روز 1 اوت 2024 تا امروز چهارم اوت 2024 است.

آخرین نسخه داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد پروازهای لغو شده به و از تل آویو بیشتر از پروازهای لغو شده به و از لبنان است، بنابراین یک اجتناب گسترده خطوط هوایی از رفتن به اسرائیل پدید آمده است.

به گزارش عربی پست ، ممکن است تعداد پروازهای لغو شده به مقصد و از بیروت و تل آویو به دلیل وجود ده‌ها پرواز برنامه ریزی شده تغییر کرده باشد که در لحظه انتشار این گزارش از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نبوده است.

لغو 163 پرواز شرکت‌های خارجی در اسرائیل و فرار صهیونیست‌ها به آمریکا و اروپا

داده‌ها نشان می‌دهد، طی چهار روز گذشته دستکم 163 پرواز شرکت‌های خارجی به و از سرزمین‌های اشغالی لغو شده است، با این حال پروازها از فرودگاه بن گوریون به مقصد اروپا و آمریکا افزایش یافته است.

در حالی که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی خارجی پروازهایشان به و از تل‌آویو را لغو کرده‌اند، بیش ترین مقاصد پروازها از سرزمین‌های اشغالی نیز طی چهار روز گذشته به اروپا و آمریکا بوده است.

بر اساس داده‌های وب‌سایت فلایت رادار که ترافیک هوایی در سراسر جهان را ردیابی می‌کند، از یکم آگوست تا چهارم آگوست( امروز یکشنبه) کشورهای اروپایی و آمریکا در صدر فهرست مقاصدی قرار گرفتند که هواپیماها از فرودگاه بن گوریون در طول چهار روز گذشته به آنجا رفته‌اند.یونان با 141 پرواز، قبرس با 111 پرواز، پس از آن آلمان با 46 پرواز، ایتالیا با 40 پرواز، بخارست هر کدام با 38 پرواز و تعداد پروازها به ایالات متحده آمریکا به عنوان محبوب ترین مقصد هواپیما به 27 پرواز رسید.همچنین از جمله کشورهایی که در صدر فهرست مقصدهای خروج هواپیما قرار گرفتند، امارات با 34 پرواز، گرجستان با 33 پرواز و بلغارستان با 27 پرواز بودند.در حالی تعداد پروازهای رژیم صهیونیستی به کشورهای اروپایی در سایه سانسور خبری در رسانه‌های عبری افزایش یافته که بسیاری از شرکت‌های هواپیمایی وابسته به این کشورها از تعلیق پروازهای خود به تل آویو خبر دادند.

خطوط هوایی در سراسر جهان حداقل 263 پرواز به تل‌آویو و بیروت را طی روزهای اخیر از اول آگوست لغو کرده‌اند، در حالی که انتظار می‌رود تعداد پروازهای لغو شده به دلیل ترس از پاسخ احتمالی مقاومت افزایش یابد. داده‌های موجود نشان دهنده لغو گسترده پروازها از و به فرودگاه بن گوریون در تل آویو و فرودگاه بیروت در پایتخت لبنان است. این داده‌ها مربوط به دوره زمانی بین ساعت 3 صبح روز 1 اوت 2024 تا امروز چهارم اوت 2024 است.آخرین نسخه داده‌ها نشان می‌دهد که تعداد پروازهای لغو شده به و از تل آویو بیشتر از پروازهای لغو شده به و از لبنان است، بنابراین یک اجتناب گسترده خطوط هوایی از رفتن به اسرائیل پدید آمده است.به گزارش عربی پوست ممکن است تعداد پروازهای لغو شده به مقصد و از بیروت و تل آویو به دلیل وجود ده‌ها پرواز برنامه ریزی شده تغییر کرده باشد که در لحظه انتشار این گزارش از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نبوده است.

86 پرواز ورودی و 77 پرواز خروجی لغو شده است

داده‌های وب‌سایت فلایت رادار نشان می‌دهد که از زمان ترور شهید هنیه، تعداد پروازهای لغو شده‌ای که قرار بود مسافران را به فرودگاه بن گوریون تل‌آویو ببرد، افزایش یافته است.

در 1 آگوست 2024 تعداد پروازهای لغو شده به تل آویو 5 پرواز در 2 آگوست 2024: تعداد پروازهای لغو شده به تل آویو 18 پرواز بود در سوم آگوست 2024 تعداد پروازهای لغو شده به تل آویو 33 پرواز بود و در چهارم آگوست 2024 تعداد پروازهای لغو شده به تل آویو 30 پرواز بوده است.

با این حساب تعداد پروازهای لغو شده به تل آویو ظرف 4 روز به 86 پرواز می‌رسد، در حالی که تعداد بیشتری از ایرلاین‌ها در سراسر جهان همچنان به لغو پروازهای برنامه‌ریزی شده خود به سرزمین‌های اشغالی ادامه می‌دهند.

همزمان، شرکت‌های هواپیمایی خارجی تعدادی از پروازهای خود از تل‌آویو را نیز لغو کردند و در بازه زمانی مشمول داده‌ها، 77 پرواز به شرح زیر لغو شد:در 1 آگوست 2024: تعداد پروازهای لغو شده از تل‌آویو 7 پرواز بود.

در 2 آگوست 2024: تعداد پروازهای لغو شده از تل‌آویو 17 پرواز بود.

در 3 آگوست 2024: تعداد پروازهای لغو شده از تل‌آویو 30 پرواز بود.

در 4 آگوست 2024(امروز) تعداد پروازهای لغو شده از تل آویو 23 پرواز است.

تعداد کل پروازهای لغو شده از تل‌آویو در چهار روز تحت پوشش داده‌های پرواز 77 پرواز است، در حالی که تعداد کل پروازهای لغو شده به مقصد و از تل‌آویو 163 پرواز است که می‌تواند افزایش یابد.

این در حالی است که حدود 120 شرکت هواپیمایی خارجی که قبل از جنگ غزه در اسرائیل فعالیت می‌کردند، تنها حدود 50 شرکت در ماه‌های گذشته در اسرائیل به فعالیت خود ادامه دادند که بسیاری از آنها هم پروازهای خود را کاهش داده بودند.

منبع : فارس

کدخبر: 1026026 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟