اولین عکس از محل شهادت اسماعیل هنیه در تهران + محل اصابت موشک

به گزارش رکنا، سحرگاه امروز چهارشنبه 10 مرداد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی اطلاعیه ای از ترور اسماعیل هنیه رهبر جنبش حماس و یکی از محافظانش در محل اقامتش در تهران خبر داد.

شهید اسماعیل هنیه که روز گذشته با هیات فلسطینی همراه خود برای شرکت در مراسم تحلیف مسعود پزشکیان وارد تهران شده بود پس از دیدار با مقام معظم رهبری در مراسم تحلیف رییس جمهور در مجلس شورای اسلامی شرکت کرد و دیدارهایی نیز با مقامات ایران از جمله رییس جمهور منتخب و محمد باقر قالیباف رییس مجلس داشت و پس از آن از نمایشگاهی در محوطه برج میلاد که شهرداری تهران برپا کرده بود بازدید کرد.

طبق اطلاعیه های و اخبار منتشر شده حدود ساعت 1.30 بامداد امروز چهارشنبه 10 مرداد محل اقامت وی در شمال تهران و در عکسی که منتشر شده مورد اصابت پرتابه ای از تپه های مشرف صورت گرفته و شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظانش به نام وسیم ابوشعبان به شهادت می رسند.

در لوکیشن و عکسی که از نمای جانبی ساختمان منتشر شده محل اصابت موشک با تور مشکی پوشانده شده است که محوطه مشرف به آن منطقه وسیعی را که گفته می شود در محل اقامت جانبازان در تهران است را نشان می دهد.

اولین عکس محل شهادت اسماعیل هنیه در تهران + محل اصابت موشک

اولین عکس محل شهادت اسماعیل هنیه در تهران + محل اصابت موشک

اولین عکس محل شهادت اسماعیل هنیه در تهران + محل اصابت موشک

اسماعیل هنیه

در این عکس چهره شهید وسیم ابوشعبان محافظ شهید اسماعیل هنیه هم دیده می شود

کدخبر: 1024806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟