جلیلی پدر تحریم ایران است / "طالبانیسم" و "کره شمالی" از رگ گردن به ما نزدیک تر است

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا ، غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در دوره‌های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی، افزود: چرا آقای پزشکیان نمی گویند ادعای احمدی نژاد درباره ساخت بمب هسته ای دروغ بود و همان جشن کیک زرد ما را گرفتار کرد؟ چرا نمی گویند موضوعاتی مثل هولوکاست شروع تحریم‌های فلج کننده‌ی ایران شد؟ از طرف دیگر چرا به مردم نمی گویند بلایی که سر اقتصاد ایران آمده، فرصت سوزی‌هایی که شده و زمان‌هایی که از دست رفته، به خاطر شخص جلیلی است؟ در مناظره دیشب ما این انتظارات را از آقای پزشکیان داشتیم. 

این نماینده مردم رشت دامه داد: در حالی که جلیلی ادعا می کرد روحانی به قوانین برنامه پایبند نیست، چرا آقای پزشکیان نگفت که در واقع شهید رییسی به برنامه‌ی پنج ساله اعتقادی نداشت و ارائه برنامه هفتم را دو سال به تعویق انداخت و در واقع ما دو سال عقب ماندیم؟ من این ادعا را دارم و حاضرم در این مورد با هر که گفتند، مناظره کنم. 

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان این که" هشتم تیرماه انتقام سخت مردم نسبت به عملکرد گذشتگان بود" گفت: هشتم تیر نماد اعتراض مردم بود ولی 15 تیر فرق دارد . 15 تیر مردم باید برای نجات ایران بیایند زیرا "طالبانیسم" و اداره‌ی کشور به روشِ"کره‌ی شمالی" از رگ گردن به ما نزدیک‌تر است. ما فقط 72 ساعت زمان داریم.

این عضو کمیسیون‌های برنامه و بودجه ادوار مجلس، در خصوص حمله های رسانه‌های معاند به پزشکیان و پخش مستنداتی در این راستا پس از مناظره دیشب، چنین گفت: ما با براندازان نسبتی نداریم. اگر رسانه معاند به پزشکیان حمله می‌کند برای این نیست که دلسوز ایران است، بلکه به این دلیل است که می داند در صورت کاهش مشارکت، جلیلی رییس جمهور می‌شود و آمدن جلیلی به معنای وارد کردن ایران در جنگ است. با ورود ایران به جنگ هم، آرزوی براندازان محقق می‌شود زیرا فکر می‌کنند به این ترتیب، کار نظام یکسره می‌شود.

وی افزود: اما همه بدانند؛ ما نه با براندازان نسبتی داریم و نه با آنها که مردم را "پسماند" و "دورریز" و "خس و خاشاک" معرفی می‌کنند. مردم باید برای ایران بیاییم. 

وی در پایان بار دیگر خطاب به پزشکیان گفت: انتظار داریم به مردم بگویند چرا 3 سال گذشته تورم بالای 40 درصد و شاخص فلاکت به 50 درصد رسید. انتظار داریم در مناظره بعدی بگویند که جلیلی پدر تحریم ایران است و تمام نابسامانی‌های اقتصادی به گردن اوست. این‌ها را باید به طور شفاف به مردم بگویند.

کدخبر: 1014312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟