در نشست نمایندگان فعلی و ادوار مجلس با سعید جلیلی چه گذشت؟

فارس در ادامه آورده است ، نشست سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی ، عصر یکشنبه( ۱۰ تیر ۱۴۰۳ ) در مجتمع سرچشمه برگزار شد.

سیدمحمد حسینی ، معاون رییس جمهور در دولت سیزدهم درباره جزییات این نشست گفت: در این نشست که در مجتمع سرچشمه و با حضور بسیاری از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس برگزار شد، مطالبی درباره مسایل مهم روز و انتخابات مورد بحث قرار گرفت.

حسینی اضافه کرد: در این نشست افرادی همچون حجت الاسلام پژمان‌فر، حجت‌الاسلام آقا تهرانی، حجت‌الاسلام ذالنور، آقایان مهدی چمران، حاجی دلیگانی، متفکر آزاد، حسین‌پور، همتی، یوسفی، رحمان دوست، حاجی بابایی و ... حضور داشتند.

وی تاکید کرد: حدود ۱۰ نفر از حاضرین در این نشست مطالب خود را پیرامون مسائل مختلف در حضور آقای جلیلی مطرح کردند.

حسینی تصریح کرد: بنده هم در این جلسه مطالبی را در بحث دلایل حمایت از آقای دکتر جلیلی و انتظاراتی که از یک شخصیت جامع و انقلابی بعد از پیروزی در انتخابات وجود دارد و همچنین وظایف خطیری که آقای جلیلی در صورت پیروزی در انتخابات خواهند داشت، بیان کردم.

وی ادامه داد: سایر سخنرانان هم نکاتی درباره این مسایل مطرح کردند و همینطور از مردم و افراد و جریانات انقلابی و متدین درخواست داشتند که از آقای جلیلی حمایت کنند.

حسینی تصریح کرد: در پایان این جلسه که یک جلسه طولانی هم بود دکتر جلیلی دیدگاه‌های خودش را نسبت به مسائل اقتصادی، سیاست خارجی و مسائل مختلف کشور و برنامه‌هایی که طی سالیان سال با مشورت صاحب نظران و نخبگان برای مدیریت کشور آماده کرده را بیان کردند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در ادامه آقای جلیلی به وظایفی که تا روز جمعه بر عهده ما است اشاره کرده و نکاتی را مطرح کردند.

حسینی یادآور شد: آقای جلیلی همچنین به مواردی که در صورت پیروزی در انتخابات باید باید بدون وقفه برای حل مسائل و مشکلات آغاز کنند هم اشاره کردند.

عضو هیات علمی دانشگاه تهران اظهار داشت: خواسته نمایندگان و حاضرین در جلسه این بود که مسیر آیت الله شهید رئیسی ادامه داشته باشد و اینطور نباشد که مانند ۸ ساله دولت یازدهم و دوازدهم وعده‌های زیادی داده شود و به آنها عمل نشود. 

حسینی خاطرنشان کرد: همچنین گفته شد کسانی که طی ۸ سال مشکلات بسیاری برای کشور ایجاد کردند، امروز مجددا تلاش دارند با وعده هایی که می دهند مدیریت کشور را به دست گیرند و مجدداً به جای اینکه پاسخگو باشند مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد کنند. 

وی تصریح کرد: حاضرین در جلسه بیان کردند که این جریان حداقل ۳۲ سال از عمر انقلاب مدیریت کشور را بر عهده داشته اند و نماینده این جریان الان آقای پزشکیان است و الان به گونه‌ای سخن می گویند که انگار نقشی در مشکلات نداشته اند‌.

حسینی اظهار داشت: نمایندگان فعلی و ادوار حاضر در این جلسه از آقای جلیلی خواستند که به صراحت این مسایل مطرح شود و روشنگری شود تا دیگر نتوانند فضاسازی نادرستی در کشور انجام دهند.

نشست سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی

کدخبر: 1013817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟