عکس های بامزه تولد لاکچری ابوالفضل رجبی سریال پایتخت + بیوگرافی

ابوالفضل رجبی بازیگر نوجوان نقش بهروز  در سریال «پایتخت ۶» است. ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری است. ابوالفضل رجبی از نوجوانانی است که کلاس بازیگری رفته است. چهره بامزه ابوالفضل رجبی یکی از نکاتی بوده که در انتخاب کارگردانان برای نقش تاثیر بسزایی داشته است. ابوالفضل رجبی در سریال پایتخت به شهرت رسید.

به گزارش رکنا، ابوالفضل رجبی به مناسبت تولد 15 سالگی اش پست جدیدی در  صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی

بیوگرافی ابوالفضل رجبی

        نام اصلی : ابوالفضل رجبی

        متولد : 27 تیر 1386 ساری

        زمینه فعالیت : سینما ، تئاتر و تلویزیون

        پیشه : بازیگر

        مدرک تحصیلی : در حال تحصیل

        سالهای فعالیت : 1399 تاکنون

ابوالفضل رجبی متولد 27 تیر 1386 در ساری بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. او دانش آموز و در حال تحصیل می باشد که با اولین تجربه هنری در سریال پرطرفدار پایتخت با نقش بهروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

خانواده و اصالت ابوالفضل رجبی

در ساری به دنیا آمده اما اصالتا از سمت پدر و مادر اهل جویبار و سواد کوه است ، پدرش کارمند فرودگاه و رستوران دار و مادرش خانه دار است.او تنها یک برادر کوچکتر از خود دارد.

عکس ابوالفضل رجبی و پدر و برادرش

ابوالفضل رجبی و پدرش

دوره های بازیگری ابوالفضل رجبی

اولین بار در سال 1397 وقتی 11 ساله بود در قائم شهر به کلاس های بازیگری رفت و در آموزشگاه آسا زیر نظر عباس میار دوره دید.

بازی ابوالفضل رجبی در پایتخت

نوروز 99 در 13 سالگی با سریال پایتخت 6 در نقش بهروز فریبا ، پسر فهمیه و بهبود اولین تجربه بازیگری حرفه ای خود را در جلوی دوربین بدست آورد.او در این سریال بسیار خوش درخشید و با وجو سن کم دیده شد. وی در سریال پایتخت 6 در کنار محسن تنابنده ، نسرین نصرتی ، بهرام افشاری ، مهران احمدی ، احمد مهرانفر ، هومن حاجی عبداللهی ، ریما رامین فر ، سارا و نیکا فرقانی اصل و … به ایفای نقش پرداخته است.

عکس ابوالفضل رجبی و سارا و نیکا

ابوالفضل رجبی + سارا و نیکا

ابوالفضل رجبی ، عاشق کشتی و فیلم

در کنار بازیگری ، ورزش مورد علاقه ام کشتی است ، بخشی از اوقات فراغتم را صرف خواندن کتاب و بیشترش را نیز صرف دیدن فیلم می کنم.

ابوالفضل رجبی

ابوالفضل رجبی: استقلالی ام!

در فوتبال صرفا یک بیننده سرسخت هستم ، با احترام به تیم های رقیب اما من یک استقلالی دو آتیشه هستم ولی در رقابت های آسیایی تمام تیم های ایرانی را دوست دارم.تمام اعضای خانواده ابوالفضل رجبی عاشق استقلال هستند.

بازیکن مورد علاقه ابوالفضل رجبی

تمام بازیکنان استقلال را دوست دارم چون طرفدار این تیم هستم ، اما اگر اسم ببرم ، شیخ دیاباته ، کاپیتا وریا غفوری و روزبه چشمی را بیشتر دوست دارم.

بهترین دربی مورد علاقه ابوالفضل رجبی

همان دربی که در 2 دقیقه دو گل زدیم و 3 بر 2 پرسپولیس را بردیم ، ان بازی بسیار جذاب بود و از نظر من بهترین بازی استقلال است که بیاد دارم.

ابوالفضل رجبی

الگوهای ابوالفضل رجبی در بازیگری

اکبر عبدی را بخاطر بازی بسیار زیبایش ، بعنوان الگوی خود در بازیگری و در زندگی شخصی هم الگویش را جهان پهلوان تختی معرفی می کند.

سیمرغ از جشنواره فیلم فجر

هدف گذاری اولیه اش در بازیگری کسب جایزه سیمرغ از جشنواره فیلم فجر است تا بتواند مسیر خود را در عرصه بین المللی نیز پیدا کند.

کدخبر: 706180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟