واژگونی تریلی  زباله کش در خیابان آزادی

سرهنگ علی اصغر شریفی  رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت وگو با خبرنگار رکنا اظهار داشت: در ساعت 02:00 بامداد امروز یکدستگاه تریلی  زباله کش که در مسیر خیابان آزادی به شرق کنارگذر پل یادگار مقابل کارخانه زمزم در حال تردد بوده بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت زیاد هنگام عبور از پیچ  واژگون می گردد .

سرهنگ شریفی  افزود : پس از این حادثه زباله های این تریلی به داخل زیرگذر ریخته که جهت پاکسازی این محل تیم های پلیس راهور در مسیر غرب به شرق زیرگذر و کنار گذر از مقطع آزادی به شرق محدوده شهیدان و یادگار به شمال ورودی آزادی به شرق  محدویت ترافیکی در نظر گرفته شد .

وی ادامه داد : خوشبختانه با حضور به موقع تیم های آتش نشانی  و عوامل شهرداری پاکسازی محل انجام و با تلاش های صورت گرفته در ساعت 06:25 دقیقه محدودیت ها که جهت ایمنی تردد رانندگان ایجاد شده بود از این مقطع برداشته شد .

این مقام انتظامی از  رانندگان خودروهای سنگین خواست  از سرعت و سبقت و عجله وشتاب در حین رانندگی بدیل اهمیت کار آنها خودداری کرده و همواره با صبر  و حوصله اقدام به رانندگی نمایند تا شاهد چنین حوادثی نباشیم .

وی  گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب نرسیده است .

 

کدخبر: 761881 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟