پیام تسلیت وزیر نیرو در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی

به گزارش رکنا، "علی اکبر محرابیان" در پی درگذشت معاون اول اسبق رییس جمهور و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرحوم دکتر پرویز داوودی پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت استاد گرانمایه، مدیر خستگی ناپذیر و انقلابی مرحوم دکتر پرویز داوودی که در طول دوران حیات با برکت خود منشا خدمات فراوانی برای مردم ایران اسلامی شده بود، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

مرحوم داوودی همواره تلاش می‌کرد تا با بهره گیری از دانش و تخصص که حاصل سال‌ها پژوهش و مطالعه در محیط دانشگاهی بود و نیز روحیه انقلابی که نشان از دلبستگی او به آرمان‌های انقلاب اسلامی داشت، مدیران سیاسی و اجرایی کشور را در اتخاذ بهترین تصمیم‌ها یاری دهد و در نتیجه همین توان و روحیه در دوران حیات توانست از خود کارنامه درخشانی در مسیر خدمتگزاری به انقلاب اسلامی و مردم ایران عزیز به یادگار بگذارد.

اینجانب فقدان این مدیر دانشمند، جهادی و انقلابی را به عموم مردم شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی، اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و خانواده معزز آن مرحوم تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و آمرزش و برای مصیبت دیدگان، شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

علی اکبر محرابیان

 

کدخبر: 989773 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟