آخرین وضعیت مشکل قطعی آب در مشگین شهر

به گزارش رکنا، شهرام محمدی، سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر درخصوص آخرین وضعیت مشکل قطعی آب در مشگین شهر گفت: شب گذشته یک خط "بای پس" (خط جایگزین) ایجاد و به شبکه وصل شد و از قبل مقداری هم در شبکه آب موجود بود. نصب خط دوم "بای پس" (خط جایگزین) در حال اجرا است و تا ساعت 2 بعد از ظهر امروز راه اندازی می شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان مشگین شهر در ادامه گفت: تا فردا پنجشنبه بعدازظهر می توانیم به یک پایداری نسبی برسیم. حدود 30 تانکر آبرسانی در نقاط مختلف شهر مستقر است و از طرفی آب بسته بندی بهداشتی از سوی نهادهای مختلف هلال احمر، بنیاد علوی، بسیج و آب و فاضلاب بین مردم توزیع می شود و به صورت نوبتی شهر را به 9 منطقه تقسیم کردیم و هر منطقه می تواند 2 تا 3 ساعت از آب مصرفی استفاده کند.

محمدی در پاسخ به این سوال رکنا که مدیر آبفای مشگین شهر گفته است برای رفع مشکل در این منطقه 4 روز زمان نیاز داریم، گفت: به غیر از مصاحبه فرماندار هر خبر دیگر فاقد صحت خبر است. البته در این خبر گفته شده ممکن است 4 روز به طول بیانجامد زیرا از نصب "وای پس" اول (خط جایگزین) اطمینان نداشتیم. شب گذشته همکاران ما در آب منطقه ای موفق شدند خط موقتی را وصل کنند و امروز خط دوم وصل خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی می کنید چه زمانی مشکل حل خواهد شد، گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و بتوانیم "وای پس" دوم را تا ساعت 2 بعد از ظهر امروز نصب کنیم و آب وارد شبکه شود می توانیم انتظار داشته باشیم، فردا پنجشنبه بعد از ظهر میزان آب ورودی تصفیه خانه بهبود خواهد یافت.

کدخبر: 922090 ویرایش خبر
لینک کپی شد
سمیه باغی دبیر: اصغر آزاددل سمیه باغی
آیا این خبر مفید بود؟