چطور ارز تلگرامی داگز  بفروشیم؟ + آموزش برداشت و فروش داگز

در ابتدا شاید کمتر کسی فکر می کرد که داگز بتواند در بین بازی هایی همچون همستر کامبت و تپ سواپ به محبوبیت برسد؛ اما الان می بینیم که این پروژه نه تنها به محبوبیت بالایی رسیده است، حتی همه منتظر لیست شدن داگز  در صرافی ها هستند.اگر شماهم از کاربران این ربات می باشید، در این مقاله همراه ما باشید تا به بررسی آموزش برداشت و فروش داگز بپردازیم.

برای اینکه بتوان توکن های داگز خود را برداشت کرد، بهتر است که از کیف پول هایی نظیر تون کیپر استفاده کرد؛ زیرا استفاده از صرافی ها یا استفاده از کیف پول اختصاصی به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، نمی تواند گزینه خوبی باشد.

با این حال، برای برداشت بی دردسر توکن های داگز فعلا باید صبر کنید، زیرا هنوز انتقال توکن ها به کیف پول تون کیپر فراهم نیست و برای این کار باید تا روز دوشنبه (5 شهریور) صبر کرد. ابتدا باید کیف پول‌های غیر امانی نظیر تون کیپر هنوز فراهم نیست و برای این کار بیاد تا روز دوشنبه ۵ شهریور صبر کنید.

پس از برداشت توکن می توان نسبت به فروش آن اقدام کرد (باتوجه به اطلاع رسانی که انجام شده، خرید و فروش DOGS در صرافی‌ها از تاریخ 5 شهریور در ساعت 15:30 به وقت تهران شروع می شود).

آموزش برداشت داگز

برای برداشت توکن های داگز خود باید مراحل زیر را طی کنید:

    در اولین قدم باید وارد ربات داگز در تلگرام شد (آدرس t.me/dogshouse_bot)

    در قدم دوم باید بر روی گزینه Connect wallet  کلیک کرد (در صورتی که از قبل کیف پول خود را به داگز وصل کرده باشید، به جای این دکمه می توانید آدرس کیف پول خود را مشاهده کنید).همچنین، اگر بخواهید از آدرس کیف پول دیگری استفاده کنید، می توانید بر روی آدرس کیف پول قبلی کلیک و گزینه Connect defferent wallet انتخاب کنید.

    در ادامه می توانید نام انواع کیف پول هایی را مشاهده کنید که می توانید هرکدام از آن ها را به دلخواه انتخاب و نصب کنید (کیف پول محبوب در شبکه تون کوین، تون کیپر می باشد که می توانید از آن استفاده کنید).دقت داشته باشید که از گزینه Open Wallet in Telegram استفاده نکنید؛ زیرا استفاده از این گزینه باعث می شود که ربات داگز به کیف پول اختتصای تلگرام وصل شود که کاربران ایرانی نمی توانند از آن استفاده کنند.

    اگر کیف پول تون کیپر را از قبل داشته باشید، پس از انتخاب می توانید وارد آن شوید، رمز عبور خود را وارد، بر روی دکمه   Connect wallet و دوباره رمز عبور را وارد کنید.

 داگز تلگرام

5. پس از طی کردن این مراحل مشاهده می کنید که به جای دکمه Connect wallet، آدرس کیف پول در صفحه اصلی قرار گرفته است. اکنون کیف پول شما آماده دریافت ایردراپ توکن داگز است.

 داگز تلگرام

فروش داگز

همان طور که گفته شد، برای فروش داگز باید تا روز دوشنبه (5 شهریور) صبر کنید. در این روز می توانید توکن های داگز خود را از ربات به کیف پول انتقال دهید و سپس آن ها را به جهت فروش به یک صرافی ارزدیجیتال منتقل کنید.

برای انتقال توکن های داگز باید کارمزد پرداخت کنید که برای این کار نیاز به تون کوین (TON) دارید. قبل از هر گونه برداشت توکن داگز، حتما مقادری توکن کوین تهیه و آن را به کیف پول تون کیپر خود انتقال دهید.

فروش داگز کوین

برای فروش آن ابتدا باید صبر کرد تا در صرافی موردنظر لیست شود، سپس آن را به صرافی منتقل کرد و نسبت به فروش آن اقدام کرد. فروش توکن های داگز از طریق صرافی های ایرانی می تواند راحت تر و بی دردسرتر باشد.

فروش داگز در صرافی ایرانی

به دلیل تحریم هایی که علیه ایران وجود دارد، دسترسی به بسیاری از صرافی های خارجی به نوعی دشوار و پیچیده است؛ در نتیجه بهتر است که کمی صبر کنیم تا داگز در صرافی های ایرانی نیز لیست شود و بتوان به راحتی و بی دردسر نسبت به خرید و فروش آن اقدام کرد.

با این حال، پس از لیست شدن داگز در صرافی های خارجی، احتمالا بسیاری از صرافی های ایرانی از جمله نوبیتکس، بیت پین، والکس، بیت 24 و… نیز نسبت به لیست کردن آن اقدام کنند.

فروش داگز در نوبیتکس

پس از تاریخ لیست شده داگز یعنی روز دوشنبه 5 شهریور، شما می توانید به صرافی ارز دیجیتال نوبینتکس مراجعه کرده و نسبت به فروش توکن های داگز خود که برداشت کرده اید اقدام کنید.

قیمت داگز به تومان

صرافی‌ هایی همچون Gate.io، OKX و Bybit، توکن داگز را در بازار پیش از عرضه خود لیست کرده ‌اند. باتوجه به قیمت توکن داگز در در بازار پیش عرضه (pre market) صرافی Gate.io که برابر 0.002 دلار است، معادل با 100 تومان می باشد.

قیمت ایردراپ داگز

قیمت داگز در بازار پیش عرضه (pre market) صرافی ارز دیجیتال Gate.io معادل با 0.002 دلار می باشد.

قیمت داگز تلگرام

باتوجه به اینکه توکن داگز هنوز لیست نشده است، صرفا قیمت آن را می توان در صرافی هایی که آن را در بازار پیش عرضه (pre market) خود ارائه داده اند، مشاهده کرد که قیمت داگز در بازار پیش عرضه صرافی ارز دیجیتال Gate.io معادل با 0.002 دلار (تقریبا 100 تومان) می باشد.

 داگز تلگرام

نتیجه گیری

با طی کردن مراحلی که در بالا تر گفته شد، خود را برای دریافت ایردراپ داگز خود از قبل آماده کرده اید. در روز دوشنبه به تاریخ 5 شهریور امکان انتقال توکن های داگز، برای شما فراهم می شود. پس از آن شما کافی است به یکی از صرافی های ارز دیجیتال مراجعه کرده و توکن خود را به فروش برسانید.

«سوالات متداول»

    از چه ساعتی خرید و فروش داگز در صرافی ها شروع می‌شود؟

در روز دوشنبه 5 شهریور از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز می شود.

    از چه کیف پولی برای برداشت داگز استفاده کنیم؟

برای برداشت ایردراپ داگز از کیف پول های که مبتنی بر تون کوین هستند مانند مای تون ولت یا تون کیپر، استفاده کنید.

    برای برداشت داگز به چه مقدار تون کوین نیاز است؟

شما برای برداشت توکن های داگز به کمتر از ۰.۲ تون کوین نیاز دارید و این هزینه کار شما را راه می اندازد.

کدخبر: 1033916 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟