عرضه 90درصد بلیت پروزاهای اربعین ظرف سه روز آینده

به گزارش رکنا، کاپیتان محمد محمدی بخش در نشست با مدیران عامل شرکت‌های هواپیمایی، برهماهنگی و مدیریت پروازهای اربعین حسینی تاکید کرد و خواستار همکاری شرکت‌ها در بحث عملیات پروازی، تعمیر و نگهداری، تامین قطعه و ... با یکدیگر شد.

 وی ضمن تاکید بر ممنوعیت فروش بلیت به صورت گروهی بدون هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری، افزود: میزان تقاضا و عرضه پروازهای اربعین حسینی نسبت به سال 1400 به بیش از 5برابر افزایش یافته و برای عملیات پروازی امسال جابه جایی 500هزار زائر از طریق بخش حمل و نقل هوایی پیش بینی شده است.

 کاپیتان محمدی بخش همچنین از رفع مشکل تامین ارز ایرلاین ها تا امروز خبر داد و گفت: پروازهای اربعین از ۲۶ فرودگاه کشور انجام می شود و  قصد داریم با اضافه کردن ۲ فرودگاه تعداد آن را به ۲۸فرودگاه برسانیم.

 رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از مدیران عامل شرکت های هواپیمایی خواست نسبت به اطلاع رسانی به موقع به مسافران اقدام و بسته های فرهنگی مناسبی به زائران در طول پرواز، ارائه دهند.

وی افزود: همچنین سرعت توزیع بلیت‌ها ظرف یکی دو روز اخیر بیشتر خواهد شد و 90درصد بلیت های پروازهای اربعین تا روز شنبه 27 مردادماه واگذار خواهد شد.

 

کدخبر: 1029808 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟