افزایش 10 درصدی توزیع انرژی در مرداد ماه امسال

به گزارش رکنا، کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با اشاره به رشد بی سابقه مصرف برق در کشور و همچنین پایتخت از برنامه ریزی گسترده به منظور توزیع مناسب انرژی در شهر تهران خبر داد.

وی در ادامه گفت: علیرغم رشد بی سابقه مصرف برق که به دلیل افزایش کم سابقه و استمرار دمای بالای هوا رخ داده است این شرکت، طی مرداد ماه سال 1403 به عنوان گرم ترین ماه سال، بالغ بر دو میلیارد کیلووات ساعت انرژی در شبکه برق شهر تهران توزیع کرده است که این میزان انرژی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ده درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با بیان این که در حال حاضر شبکه برق شهر تهران با طولی بیش از 50 هزار کیلومتر با تمام ظرفیت در مدار بوده است، گفت: بیش از 3500 نفر نیروی عملیاتی و مهندسی به صورت شبانه روزی در حال تلاش به منظور خدمت رسانی به مردم هستند.

ناظریان ضمن قدردانی از همراهی مشترکان این شرکت و صرفه جویی در مصرف برق، خاطرنشان کرد: با تداوم این همراهی و صرفه جویی در مصرف انرژی به ویژه در ساعات 11 تا 17 و 20 تا 23 انتظار می رود طی چند روز آینده از شرایط دشوار فعلی، عبور کنیم.

کدخبر: 1028711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟