ساعت جهنمی در پرواز 264 ایران ایر؛ مسیر آبادان_تهران + جزئیات

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، (م.ر) مسافر پرواز شماره 264 هواپیمایی ایران ایر بود که پنجشنبه شب از آبادان به سمت تهران حرکت کرد. او به خبرنگار رکنا می گوید: ساعت 11 و 5 دقیقه شب پرواز داشتیم که البته با یک تاخیر چند دقیقه ای وارد هواپیما شدیم که خب در ایران عادی است! از آنجایی که هوای آبادان به شدت گرم است، انتظار داشتیم که سیستم خنک کننده روشن باشد ولی با اتفاقی عجیب مواجه شدیم. سیستم خنک کننده، باد بسیار گرم می زد و این موجب شد تا زمانی که هنوز مسافرگیری تمام نشده است، حال بخش زیادی از مسافران از جمله من، که به آسم شدید و مشکل ریوی نیز مبتلا هستم ناخوش شود.

وی در ادامه تاکید کرد: وقتی از مهمانداران درخواست کردیم که سیستم تهویه را روشن کنند و سیستم خنک کننده را از حالت باد گرم، به باد سرد تغییر وضعیت دهند، به ما گفتند که دستگاه هایشان خراب است! آنجا بود که متوجه شدیم تقاضای آنها این است که مسیر یک ساعت و ده دقیقه ای را در چنین شرایط سختی تحمل کنیم. در همین حین، حال یک خانم باردار ناخوش شد و صندلی او را به بخش جلوی هواپیما عوض کردند تا شاید بتواند کمی هوای مطبوع تر تنفس کند. اینها همه زمانی اتفاق افتاده است که هواپیما هنوز شروع به حرکت نکرده است. 

این مسافر گفت: با سر مهماندار که صحبت کردم، توضیح دادم که این شرایط غیرقابل تحمل است و او به من گفت که این هواپیما نقص فنی تهویه دارد و هرچه نسبت به این موضوع اعتراض می کنیم اقدام موثری انجام نمی شود. او به من گفت که همین نکاتی که می گویم را بنویسم و به او تحویل دهم تا بتواند پیگیری کند که هنوز هم کسی با من در خصوص پیگیری این موضوع تماس نگرفته است. وقتی 40 دقیقه از پرواز که گذشت هوا کمی بهتر شد و توانستیم کمی نفس بکشیم. من یک میلیون و 280 هزار تومان پول بلیت دادم ولی متاسفانه نتوانستم یک پرواز خوب را تجربه کنم. البته می دانید من دیگر مدتهاست امیدی به تجربه یک پرواز خوب و با آرامش ندارم و به خودم تلقین می کنم که باید یک ساعت و اندی سفر اینچنینی را تحمل کنم.

انتقادات

کدخبر: 992022 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟