طرح ویژه جلوگیری از فعالیت زباله گردها در منطقه ۳

به گزارش رکنا، حسین سیگارودی معاون خدمات شهری و محیط زیست در این زمینه افزود: اداره مدیریت پسماند منطقه با همکاری نواحی ششگانه، یگان حفاظت و تحت نظارت سازمان مدیریت پسماند در دو شیفت کاری اقدام به بازدید میدانی جهت جلوگیری از فعالیت زباله گرد ها و جمع آوری دپوهای پسماند خشک توسط آنها در سطح محدوده می نمایند.   

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۳ ابراز داشت: در این طرح، ضمن شناسایی نقاط غیرمجاز دپوی پسماند در منطقه، نسبت به پاکسازی و جمع آوری چندین نقطه اقدام و  پسماندهای خشک از سطح محدوده جمع آوری و به ایستگاه میانی  منتقل میشود.

سیگارودی از توقف فعالیت خودروهای جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک خبر داد و اظهار داشت: از مهمترین اهداف اجرای این طرح می توان به زیباسازی سیما و منظر شهری، حفاظت از محیط زیست، افزایش سلامت و افزایش حس  امنیت عمومی در جامعه ، اجرای صحیح طرح نوماند، تفکیک اصولی پسماندها و فرهنگسازی در خصوص تحویل پسماند خشک توسط شهروندان به غرفه های بازیافت یا استفاده از اپلیکیشن های موجود اشاره نمود.

معاون شهرداری منطقه ۳ گفت: طرح ساماندهی آسیبهای اجتماعی مطابق قوانین و ضوابط قانونی و با استقرار اکیپ های حامی شهر و سازمان مدیریت پسماند در نواحی ششگانه منطقه۳ در حال اجرا می باشد.

 

کدخبر: 989354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟